امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۳

شناسه خبر:

طرح های عوام گرایانه برخی نمایندگان مجلس دیگر رنگ و بویی ندارد!/مردم نمایندگان خود را بشناسند و انتخابی عقلانی داشته باشند!

jonoobfardanews.ir

 

🔹طرح‌های عوام‌گرایانه به مجموعه طرح‌هایی گفته می‌شود که با وجود ایرادات علمی، عقلی و منطقی به دلیل آنکه از سوی اکثریت عوام جامعه مورد پسند زودگذر است، از طرف افرادی که نیازمندِ حمایت عوام جامعه هستند مطرح و ارائه و اجرا می‌گردد. در راه و منشِ پوپولیسم یا عوام‌گرایی هدف رأی عامه مردم است.

🔹رفتارها و طرح‌های پوپولیستی، بازی با حقوق گروهی از مردم و ندید گرفتن منفعت بلندمدت آن‌ها به پای مصلحت‌ها و منافع سیاسی زودبازده، و طرح شعارهای وسوسه‌انگیز عوام‌فریبی و خیانت به مردم ناآگاه (از جمله حتی حامیان فرد پوپولیست، که شعار حمایت از او را سر می‌دهند) است.

🔹 اقدامات عوام گرایانه را اخیرا بسیار میتوان در رفتار برخی نمایندگان استان خوزستان مشاهده کرد.

🔹داد و فریاد ها در جلسات رسمی و در اقدام اخیر قطع سخنان رئیس جمهور هنگام طرح لایحه بودجه ۹۸!

🔹اما در این میان نمایندگانی هستند که نه تنها به طرح های عوام گرایانه یا پوپولیستی متوسل نمیشوند، بلکه با طی کردن مسیرهای علمی، عقلی و منطقی به دنبال کسب امتیاز برای استان یا حوزه انتخاباتی هستند.

🔹چه خوب است مردم این نمایندگان را بشناسند تا در دوره های آتی بهتر بتوانند برای استان و شهرستان خود تصمیم گیری کنند و در اصل انتخابی عقلانی داشته باشند.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15227

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *