امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۷

واکنش مدیرکل روابط عمومی استانداری به انتشار مکالمه تلفنی ساعدی

jonoobfardanews.ir

سعید رضوانی در این باره توضیح داد:استاندار خوزستان و کلیه دستگاه های اجرایی استان در همان دقایق اولیه آبگرفتگی و وقوع سیل با حضور در منطقه مشکلات را به صورت میدانی پیگیری همه جانبه کرده و نواقص کار را گوشزد می کردند.به طوری که با تشکیل جلسات مختلف امدادی و عملیاتی در میدان مشکلات را سریع مرتفع کرده تا لحظه ای عملیات ترمیم سیل بند متوقف نشود.

این مقام مسئول ادامه داد: آقای ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اگر به فاصله چند روز بعد از بروز مشکلاتی برای مردم و منطقه در منطقه حضور یافتند. در حالی که از جزئیات مهار آبگرفتگی هیچگونه اطلاعات دقیقی نداشتند شایسته نبود با انتشار مکالمه خود با استاندار و انجام حرکات نمایشی در حالی که پاسخ های مخاطب خود نامفهوم در ویدئو منتشر شده اخلاق و ارزش را خدشه دار کنند.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان یادآورشد: نکته جالب توجه اینکه جناب آقای ساعدی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان در شب بعد از اقدامات موثر استاندار و دولت تقدیر و تشکر کرد.

رضوانی تصریح کرد: مجموعه دولت در استان خوزستان هیچ وقت آسایش و رفاه مردم را فدای برنامه های تبلیغاتی و نمایشی عده ای نخواهد کرد و بر این امر مُصر است که همواره به دور از هیجانات رسانه ای و انتخاباتی باید مطالبات مردم خوزستان پیگیری شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان تصریح کرد : در زمان تماس آقای ساعدی، استاندار خوزستان در معیت آقای واعظی رئیس محترم دفتر ریاست جمهور در مسیر رفیع بودند و ایشان اصرار بر حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در روستای آلبوعفری شمالی داشتند و بنابر اهمیت و جمعیت و مخاطره بیشتری که در رفیع وجود داشت این منطقه برای بازدید انتخاب شد و اینکه در منطقه آلبو عفری حضور پیدا نکردند دلیلی بر این رفتار نمی باشد و زیبنده کلام نماینده مردم نمی باشد.

رضوانی بیان داشت: استاندار خوزستان و هیات همراه قبل از سفر دکتر واعظی چندین بار از منطقه آلبوعفری بازدید و بر روند مهار آبگرفتگی ترمیم سیل بند از نزدیک نظارت کردند.

وی یادآور شد: استاندار خوزستان بعد از بازگشت دکتر واعظی رییس دفتر رییس جمهور ساعت ۱۲ شب چهارشنبه دهم بهمن ماه بلافاصله تا صبح در منطقه آلبوعفری شمالی حضور میدانی داشته و در روز پنج شنبه و جمعه به تاریخ ۱۱/ ۱۱/ ۹۷ و ۱۲/ ۱۱/ ۹۷ با حضور شبانه روزی در منطقه رفیع و آلبوعفری بر مراحل ترمیم سیل بند های رفیع و آلبوعفری نظارت کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان داشت : اینکه بیان شده استاندار از منطقه البو عفری بازدیدی نداشته ، کذب محض بوده و همگان را به رعایت اخلاق حسنه اسلامی دعوت میکنیم تا در سایه برادری و مودت بر مشکلات فائق آییم.

منبع : عصر ما اهواز

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15255

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *