امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵

استمرار امداد رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان اولویت اصلی ماست

jonoobfardanews.ir

 

 

محمد کشانی، مدیرعامل فولاد خوزستان از استمرار امداد رسانی به مناطق سیل زده خبر داد.
محمد کشانی عصرگاه ۱۷ فروردین ۹۸ در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک رسانی مستمر به ساکنان مناطق سیل زده، با تمام توان و بسیج کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مشغول فعالیت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی گروه فولاد خوزستان امداد رسانی و تلاش یکپارچه برای جلوگیری از خسارت به شهروندان عزیز است و در همین راستا اعزام ماشین آلات سنگین جهت احداث و تقویت سیل بندها و ترمیم مسیرهای ارتباطی در دستور کار قرار دارد.
کشانی افزود: با توجه به هشدار ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر احتمال مجدد طغیان رودخانه کارون و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران فولاد خوزستان، مناطق پر خطر شناسایی و امداد رسانی به این مناطق با سرعت در حال انجام است.
وی تاکید داشت: در کنار مناطق و روستاهای حاشیه رودخانه، شهرستان حمیدیه نیز جزو مناطق پر خطر محسوب می شود و امداد رسانی به ساکنان این شهرستان از اهداف اصلی ماست.
مدیرعامل فولاد خوزستان ادامه داد: طی روزهای گذشته علاوه بر حضور مستمر مسئولان شرکت در مناطق سیل زده و بکارگیری ماشین آلات سنگین راه سازی، تعداد صدها سرویس سرباره جهت ترمیم مسیرهای ارتباطی، چادرهای مسافرتی برای اسکان ساکنان مناطق سیل زده، هزاران عدد گونی جهت ایجاد سیل بند و همچنین توزیع غذای گرم و آب آشامیدنی صورت گرفته و این خدمت رسانی در وسعت بیشتری ادامه خواهد داشت.
کشانی در پایان سخنان خود گفت: وظیفه ما خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است و این مهم با ظرافت و سرعت تا عادی شدن شرایط موجود ادامه خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15307

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *