امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲

خسارت سیل زدگان خوزستانی پرداخت شد/متولی جوابگویی میزان خسارت کشاورزان سیل زده، جهاد کشاورزی خوزستان می باشد!

jonoobfardanews.ir

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار کشاورز نیوز  ؛با تاکید بر اینکه باید خسارت مالی کشاورزان سیل زده و خسارت دیده به طور کامل پرداخت شود گفت: تمامی خسارت مالی سیل سال ۹۵ و بهمن ۹۷ به اراضی کشت شده کشاورزی، پرداخت شد.

به گفته وی، پرداخت خسارت کشاورزان خوزستان خسارت دیده در سال ۹۵ و با مجوز رئیس جمهور و از اعتبارات استانی به مبلغ ۳۷ میلیارد ریال انجام شد.

شریعتی خاطر نشان کرد؛ این میزان اعتبار بر اساس آمار ارائه شده سازمان جهاد کشاورزی مبتی بر ثبت میزان خسارت وارده به کشاورزان سیل زده سال ۹۵ می باشد.
از این رو، تمامی کشاورزانی که محصول خود را در سیل سال مذکور از دست داده اند، خسارت مالی خود را دریافت کرده اند.

و آن دسته از کشاورزانی که در این سال اقدام به کشت اراضی خود ننموده بودند در آمار رسمی و ثبت شده سازمان جهاد کشاورزی جهت دریافت خسارت مالی قرار نگرفته اند و جزو خسارت دیدگان سیل سال ۹۵ نبوده اند.

شریعتی در ادامه تاکید کرد:تمام تصمیم گیریها و حمایت های دولتی در خصوص اراضی کشاورزی و محصولات کشاورزی بر اساس آمار رسمی ارائه شده سازمان جهاد کشاورزی صورت می گیرد!

استاندار خوزستان در ادامه تاکید کرد:
تنها مرجع رسمی پاسخگویی به سازمان های نظارتی در خصوص وضعیت اراضی کشاورزی و میزان خسارت وارده به محصولات کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می باشد.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15335

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *