امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۳

انتخابات پارلمان شورای بانوان شهرستان هندیجان

jonoobfardanews.ir

دومین جلسه امور بانوان شهرستان هندیجان با حضور بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان و اعضای کمیسیون بانوان شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزارشد.

به گزارش جنوب فردا شهرستان هندیجان بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان در دومین جلسه انتخابات پارلمان شورای بانوان شهرستان هندیجان گفت:ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ۱۴خرداد سالگرد رحلت بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی باعث افتخار و خوشحالی بنده است که  بعداز۱۵سال سابقه کاری در اولین جلسه کمیسیون بانوان حضورداشته باشم .

وی افزود دغدغه  اعضای کمیسیون را شنیده و صورت جلسات رسیده ازسوی کمیسیون پارک بانوان جزو مصوبات جلسات قبلی بانوان بود که انجام نگردید.

معاون فرماندار هندیجان درادامه افزود:در خصوص اهداف و شرایط کمیسیون تخصصی که ذکرشد کمیسیون باید افراد تخصصی را انتخاب کرده که در مسائل حقوقی شناخت کامل داشته باشند.

مهندس خضعلی ادامه داد: باید باور داشت که چه جایگاهی  در این کمیسیون داشته باشیم جلسات باید با نیروی انتظامی،شورای شهر،شبکه بهداشت درمان،امام جمعه و ناحیه مقاومت همکاری داشته باشد.خیلی از موضوعات رامی توان خارج از مجموعه با مدیران برگزار کرد که بتوانند نقش و کارایی داشته و تعامل با مدیران در بحث ورزش و حجاب بانوان با دستگاهها وجود داشته باشد.

وی گفت :موضوع پارلمان یک حرکت خوب می باشد که برنامه ریزی و هدف مشخص شده و نتیجه گیری خوبی از تشکیل پارلمان داشته و بودجه در اختیار این پارلمان قرارگیرد،اهداف پارلمان که در سطح استان انجام میشود و درسطح شهرستان هندیجان به جدی گرفتن کار منوط بوده و انتخابات پارلمان در سطح شهر این فرصت با شخصیت ها گرفته شود .

وی بااشاره به بافت شهرهندیجان عنوان کرد:باتوجه به بافت هندیجان با قدمت چندین هزار ساله و افرادی که درشهرستان زندگی باید از توانمندی و استعدادها شناسایی نمودو در این مجموعه استفاده شده واعضای این مجموعه از مجمع عمومی ، هیات ریسه و کمیسیون پارلمان تشکیل که اعضای مجمع عمومی درهندیجان ۳۵نفر و در کل استان خوزستان ۱۱۵ نفر ،اعضای هیات ریسه در شهرستان ۷ نفر و در استان  ۹ نفر بوده که از ۱۱۵ نفر اعضای مجمع انتخاب می گردد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15483

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *