امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۲

شناسه خبر:

تاکید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران بر وحدت رویه در حفظ امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام‌ /حمید رضا گودرزی: فعالیت هرگونه ریزپرنده در روز چهارشنبه باید با هماهنگی قرارگاه ثارالله باشد

jonoobfardanews.ir

 معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: مقرر شده برای حفظ امنیت در روز مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام راحل، فعالیت هرگونه ریزپرنده‌ها با هماهنگی قرارگاه ثارالله باشد.

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تدابیر امنیتی در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مقرر شده است برای حفظ امنیت در روز مراسم، فعالیت هرگونه ریزپرنده‌ها باید با هماهنگی قرارگاه ثارالله باشد تا شاهد مشکلی در زمینه امنیتی نباشیم.

وی افزود: ظرف یک هفته گذشته، ترمیم آسفالت‌هایی که ممکن بود سبب تصادف شود، با همکاری شهرداری منطقه ۱۹ انجام شد.

گودرزی تصریح کرد: برای حفظ امنیت مراسم، ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های سنگین بالای ۲۵۰ سی سی را صادر کردیم و این تردد حتی برای دستگاه‌های دولتی ممنوع شده است؛ البته فعالیت‌های دستگاه‌های خدماتی همچون اورژانس هم باید با هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران یادآور شد: امسال به نسبت سال‌های گذشته مراسم با استقبال بیشتری انجام خواهد شد و ان‌شاالله هیچ مشکل امنیتی به وجود نخواهد آمد.

حمید رضا گودرزی فرماندار سابق اندیمشک و جزو فرمانداران موفق استان خوزستان بوده است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15489

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *