امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹

همایش مشترک کارگاهی بازرسی و حقوق شهروندی در شهرستان شوشتر برگزار شد+تصاویر

jonoobfardanews.ir
همایش مشترک کارگاهی بازرسی و حقوق شهروندی ویژه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان های شمال خوزستان با حضور دکتر شهاب رزمی مدیر کل بازرسی و امورحقوقی استانداری خوزستان در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار شد.

به گزارش جنوب فردا از شوشتر، حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در این همایش با اشاره به منشور حقوق شهروندی که در ۲۹ آذرماه سال ۹۵ توسط دولت تدبیر و امید مصوب و ابلاغ شد اظهار کرد: هم مردم‌ و هم‌ دولت باید نسبت به آموزش این حقوق بکوشیم و حقوق و احترام ملت را که بزرگترین سرمایه نظام مقدس اسلامی است تکریم داریم.

وی با اشاره به لزوم بازرسی در دستگاه های اجرایی افزود: قطعاً اگر چشم ناظر و بیدارتری نباشد ممکن است انسان به انحراف کشیده شود. امید است که بتوانیم با این آموزش ها مسیر خدمت خود را به نحو بهتری ادامه دهیم و در محضر مردم و خداوند متعال سربلند باشیم.

مهندس عبدالرضا شهوازی مسئول بازرسی فرمانداری شوشتر هدف از برگزاری این کارگاه ها را نهادینه کردن نظارت و بازرسی در دستگاه های اجرایی دانست و گفت: ادارات و دستگاه ها باید بازرسی را بپذیرند و شفافیت مالی داشته باشند لذا بر این اساس باید سطح بازرسان را از طریق آموزش بالا ببریم.

وی تصریح کرد: تلاش بر اینست که همگرایی بازرسان و تخصصی شدن امور را طوری بالا ببریم که هم لغزش ها و هم فشار وارد شده به دستگاه ها کاهش یابد.

مهندس شهوازی هدف از این آموزش ها را پیشگیری از فساد اداری دانست و اذعان داشت: انتظار داریم بعد از این کارگاه ها، بازرسین و دستگاه های اجرایی با وظایف نظارت و بازرسی آشنا شوند.

این همایش با حضور مدرسانی نظیر دکتر داوودی و دکتر عیدی پور برگزار شد در پایان همچنین مسئولان دستگاه های برگزیده شهرستان شوشتر که شفافیت مالی خود را ارائه داده بودند با اهدای تندیس تقدیر شدند.


شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=16875

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *