امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۷

فرمانداردشت آزادگان خبرداد:

پیش بینی دوبرابر شدن زوار اربعین حسینی(ع) در مرز چذابه به دنبال لغو روادید

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا از دشت آزادگان ، در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی که باحضور حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان ، نمایندگان شهرداری تهران ، مدیر عمرانی ، مدیرخدمات ، شهرداری منطقه۴ ، مدیر خدمات شهری ، صدیقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان ، نماینده شهرداران استان خوزستان و شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه برگزار گردید ، فرماندار دشت آزادگان گفت : خدمت به زوار اربعین تقرب به خدا و اهل بیت(ع) است، خدمت کردن به زائرین اربعین حسینی کمتر از زیارت نیست و باید سعی کنیم با خدمات رسانی مناسب و همچنین باید زمینه جلب مشارکت‌های مادی و معنوی و کمک‌های داوطلبانه مردم در این مراسم فراهم شود.

 فرماندار دشت آزادگان در ادامه افزود: با اشاره به مصوبات ستاد اربعین مبنی بر اینکه تمامی خدمات شهری به زوار اربعین حسینی (ع) ، ازجمله نظافت ، جمع آوری زباله ، آماده سازی و نصب واستقرار امکانات شهری ،استقرار اکیپ های آتش نشانی، نصب سرویس های بهداشتی ،رفع موانع و سایر امور خدمات شهری به شهرداریها واگذار شده است.

نماینده عالی دولت دردشت آزادگان ادامه داد : این امر بین سه گروه تقسیم بندی شد و خدمات در محدوده مواکب توسط شهرداریهای استان خوزستان،خدمات داخل پایانه به عهده شهرداری کلانشهر تهران و خارج پایانه چذابه تا پایانه شیب عراق به عهده شهرداری اهواز می باشد.

سیلاوی رئیس ستاد اربعین حسینی شهرستان گفت: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) افتخار می خواهد که نصیب هیچ کس نمی شود که امسال سهم شهرداران محترم شده است و از آنان خواست در ارائه خدمات به زوار اربعین سعه صدر نشان داده و نهایت تلاش را در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب مبذول نمایند.

در پایان: فرمانداردشت آزادگان خاطر نشان کرد:امسال با توجه به لغو روادید،پیش بینی می شود که دو برابر سال قبل زائر در اربعین زائر داشته باشیم.

شایان ذکر است ثبت نام اربعین ازاول شهریور درسامانه سماح آغاز و زوار با پرداخت ۲۵۰ هزار ریال بیمه حوادث و خدمات درمانی برای زیارت مشرف می شوند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17212

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *