امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱

شناسه خبر:

توسط مدیرکل ورزش و جوانان و با حضور مشاور هنری استاندار و منصور قمر از قهرمانی تیم فوتسال نونهالان بانوان وحدت خوزستان تجلیل شد

jonoobfardanews.ir
از سال ۸۴ بود که باشگاه خصوصی وحدت خوزستان به تنهایی با حمایت جدی از فوتسال و فوتبال بانوان خوزستانی اقدام به تشکیل دو تیم فوتسال و فوتبال بانوان در لیگ برتر نمود که به حق علی رغم اینکه در آن سالها همانند حال موضوع اهمیت فوتسال وفوتبال بانوان مورد توجه نبود این باشگاه وحدت بود که بعنوان تنها نماینده خوزستان با دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی پر افتخار ترین باشگاه لقب گرفت....

از سال ۸۴ بود که باشگاه خصوصی وحدت خوزستان به تنهایی و با حمایت جدی از فوتسال و فوتبال بانوان خوزستانی اقدام به تشکیل دو تیم فوتسال و فوتبال بانوان در لیگ برتر نمود.

به حق علی رغم اینکه در آن سالها همانند حال موضوع اهمیت فوتسال وفوتبال بانوان مورد توجه نبود این باشگاه وحدت بود که بعنوان تنها نماینده خوزستان با دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی پر افتخار ترین باشگاه لقب گرفت و حتی به دو کشور کویت و اردن برای تورنمت بین المللی عازم این کشورها شد.

تا اینکه وقتی دو تیم متمول نفت آبادان وحفاری حضور خود را در لیگ برتر جدی تر گرفتند و اکثر بازیکنان وحدت خوزستان با حمایت مدیر عامل این باشگاه به این دو باشگاه دولتی منتقل شدند و البته مایه خوشحالی است که مدیران حفاری و پالایشگاه در سالهای اخیر بخوبی از فوتسال بانوان حمایت نمودند و حفاری قهرمانی متوالی را در سالهای اخیر بدست آورده اگر چه انتظار میرفت با امکاناتی که در اختیار دارند همانند باشگاه خصوصی وحدت حداقل یکبار بازیکنان را به تورنمت های خارجی اعزام مینمود !

نکته قابل توجه اینکه وقتی خانم فرزانه ظریف که از ابتدای تشکیل باشگاه وحدت خوزستان (سال۸۴) همه جانبه چه در مسابقات داخلی و چه تورنمت های خارجی برای بقاء و ارتقاء فوتسال بانوان این باشگاه تلاش و فعالیت چشمگیر و تقش اصلی را داشته، بدلیل عدم حمایت مالی با کناره گیری باشگاه وحدت از لیگ برتر ولی ایشان بیکار ننشست و به اتفاق خواهر زحمت کش او خانم آرزو ظریف در سالهای اخیر برای استعداد یابی که از اهداف زیر ساخت فوتسال بانوان خوزستان بشمار میرود تلاش مضاعفی داشتند.

آنها با جذب بازیکنان مستعد در رده های پایه نتایج چشمگیر بدست آوردند که در صورت حمایت جدی از آنها میتوان نقش آنها را در فوتسال بانوان خوزستانی در تیم های ملی نیز در آینده بیشتر شاهد بود چرا که تیم نونهالان باشگاه وحدت با مربی گری خانم ظریف بعد از قهرمانی در مسابقات اهواز در مسابقات نونهالان فوتسال بانوان خوزستان با شرکت ۱۱ تیم از کل استان ، این تیم فوتسال بانوان وحدت خوزستان بود که در فینال موفق شد تیم قدر ایذه را با نتیحه ۳ بر ۲ شکست دهد و جشن قهرمانی را بر پا نمودند .

قابل ذکر است که یک بازیکن نیز به تیم لیگ برتری حفاری ترانسفر نمودند و همچنان در بازیهای اخیر حداقل ۴ بازیکن شایسته در لیگ برتر نیز از باشگاه وحدت مورد نظر قرار گرفتند.

تجلیل مدیرکل ورزش از نونهالان وحدت خوزستان

به زعم پایگاه خبری جنوب فردا  ضمن به فال نیک گرفتن حضور حیدری مدیر کل ورزش استان در مراسم امروز تجلیل از کادر فنی و بازیکنان قهرمان از باشگاه وحدت خوزستان ،اگر خواهان حضور بیشتر بازیکن فوتسال در تیم ملی بانوان هستیم ، اگر هم اکنون نگران آن هستیم که چرا سالهای قبل حداقل ۵ بازیکن در تیم ملی فوتسال را خوزستانیها به خود اختصاص دادند ولی هم اکنون خراسان با کمال تعجب از لحاظ تعداد جای خوزستان را در تیم ملی گرفته است.

تاکید میگردد که مدیران ورزش و شرکتها و کارخانجات باور داشته باشند که می بایست از باشگاههایی که در استعدادیابی فعالیت دارند بطور جدی و مستمر مورد حمایت قرار بدهند تا لقب مهد فوتبال در خوزستان نه فقط برای آقایان که برای بانوان نیز مصداق عملی پیدا نماید.

اگر چه سخنان حیدری مدیر کل ورزش در مراسم تجلیل از قهرمانی بانوان وحدت خوزستان در حمایت از بانوان قابل توجه بوده و اخیرا با همت ایشان تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر کشور راه پیدا کرد و زمین اختصاصی برای فوتبال بانوان نیز با حمایت ایشان لحاظ شده است.

قابل ذکر است همراه با افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، منصور قمر و رضا کیانی مشاور هنری استاندار خوزستان نیز در این مراسم تجلیل حضور داشتند.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17460

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *