امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

شناسه خبر:

فرماندار شادگان خبر داد:

فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری در شادگان تعطیل شد

jonoobfardanews.ir
مهندس حاجیان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان شادگان در حاشیه بازدید از سطح شهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر از همراهی مردم در مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد:فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا اطلاع ثانوی در شادگان تعطیل شد.

به گزارش جنوب فردا ازشادگان ، مهندس حاجیان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان شادگان در حاشیه بازدید از سطح شهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر از همراهی مردم در مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد:فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا اطلاع ثانوی در شادگان تعطیل شد.

فرماندار شادگان افزود : براساس مصوبه شورای تامین شهرستان شادگان به استثنای داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذائی، لبنیاتی، قصابی ، مرغ و ماهی و میوه و تره‌بار، مابقی واحدهای صنفی و کسبه در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری ویروس کرونا از امروز دوشنبه ۴ فروردین ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل است و حق فعالیت ندارند.

حاجیان ادامه داد: تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری در این شهرستان با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و بازاریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شادگان درپایان تصریح کرد: واحدهای صنفی که همکاری لازم را نداشته باشند از طریق اداره اما‌کن پلمپ و به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

خبرنگار/ناصرحکیمی

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=21259

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *