امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹

رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: کلیه خدمات فوق تخصصی و تخصصی پزشکی در درمانگاه‌های بیمارستان گلستان با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

jonoobfardanews.ir

دکتر حبیب حی‌بر اظهار کرد: در سال گذشته ۲۱۴ هزار و ۱۱۵ بیمار به درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان  اهواز مراجعه کرده‌اند که همگی با تعرفه دولتی تحت درمان مطلوب قرار گرفته‌اند.

وی گفت: درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان، بالاترین خدمات فوق تخصصی و تخصصی پزشکی را با تعرفه دولتی و به حجم فراوان بیماران ارایه می‌دهند، به طوری که سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار بیمار تنها به درمانگاه‌های بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کرده‌اند.

حی‌بر افزود: این حجم بیمار، علاوه بر حدود ۱۰۰ هزار بیمار اورژانس و ۲۵ هزار بیمار بستری در بیمارستان گلستان اهواز است که باید به این تعداد، مراجعات واحدهای پاراکلینیکی رادیولوژی، آزمایشگاه، سی.تی.اسکن، ام.آر.آی، طب هسته‌ای، اندوسکوپی و کلونسکوپی و … را نیز افزود.

وی اظهار کرد: آمار ارایه شده، صرفا بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان گلستان است و شامل جمعیت همراهان نیست.

رییس بیمارستان گلستان اهواز افزود: درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز با حضور اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ویزیت بیماران است و بالاترین سطح کیفی و علمی ویزیت بیماران در این مرکز ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های جراحی عروق، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، قلب اطفال، نفرولوژی (کلیه و فشار خون)، ارولوژی (جراحی کلیه)، غدد بزرگسالان، بیهوشی، دیابت بزرگسالان، غدد و دیابت اطفال، قلب و عروق بزرگسالان، طب سوزنی، روماتیسم و مفاصل، آسم و آلرژی، چشم‌پزشکی، جراحی پلاستیک، اطفال، گوارش، ارتوپدی، نورولوژی (اعصاب داخلی)، روان‌پزشکی، داخلی، ریه، پوست و مو، ژنتیک ام.اس و جراحی پیوند کلیه، کبد و پانکراس، در دو شیفت صبح و بعد از ظهر روزهای غیرتعطیل حضور دارند.

حی‌بر گفت: خدمات پاراکلینیک از قبیل سی.تی.اسکن، پزشکی هسته‌ای، رادیولوژی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، کلونسکوپی و اندوسکپی در فضای محوطه بیمارستان هستند و خدمات پاراکلینیکی مانند نوار مغز، رادیولوژی، گفتاردرمانی، دانسیتومتری(سنجش تراکم استخوان)، نوار عصب و عضله، اسپیرومتری(دم سنجی/تست عملکرد ریه)، پالس درمانی، تست پوست، پالس درمانی، نمونه‌برداری، گچ‌گیری و آتل‌بندی نیز در محل درمانگاه بیمارستان گلستان ارایه می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های مختلف به بیماران دیابتی و بیماران مختلف نیز در درمانگاه ارایه می‌شود و در این زمینه بروشورها و کتابچه‌های مختلف آموزش به بیمار نیز در درمانگاه برای ارتقا دانش سلامت جامعه موجود است.

رییس بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: سامانه نوبت‌دهی گویا نیز در درمانگاه با شماره‌های ۶-۳۳۷۴۳۹۷۳-۰۶۱، ۳۳۷۴۳۰۷۵-۰۶۱، ۳۳۷۴۳۰۱۶-۰۶۱، ۳۳۷۴۳۰۸۲-۰۶۱ و ۳۳۷۴۳۰۸۴-۰۶۱ برای نوبت‌دهی غیرحضوری آماده خدمت‌رسانی است.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=8549

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *