امروز ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۵

انتخابات جلوه‌ی بسیار زیبا و جذاب از مشارکت عمومی است

jonoobfardanews.ir
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در جلسه هم اندیشی خبرنگاران پیرامون انتخابات پیش رو گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند انتخابات جلوه‌ی بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است. لذا رسانه ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی و آگاهي بخشي مناسب نقش مهم و تأثيرگذاري در حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش جنوب فردا؛ دکتر علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه هم اندیشی خبرنگاران که پیرامون انتخابات پیش رو برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه بر لزوم مشارکت حداکثری تاکید کرد و اظهار داشت: در بحث انتخابات و شرایط حساس کشور حوزه خبر و رسانه بر اساس سخنان مقام معظم رهبری باید رسالت خود را انجام دهند و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت تا ان شاء الله این رویداد ملی و تاریخی در جامعه به خوبی رقم زده شود.

وی با اشاره به ایجاد اعتماد و امیدآفرینی در جامعه افزود: ما انتظار داریم خبرنگاران و اصحاب رسانه دستاوردهای نظام را به گوش مردم برسانند تا مردم بتوانند آگاهانه پای صندوق های رای حاضر شوند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در پایان از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایجاد انسجام و همگرایی و همچنین حضور حداکثری مردم در رویدادها و انتخابات گذشته تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است در این نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران، ایده ها و نظرات خود را پیرامون برگزاری بهتر انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45393

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *