امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱

باحضور امام جمعه شوشتر؛

نشست کارگروه جوانی جمعیت شهرستان شوشتر برگزار شد

jonoobfardanews.ir
نشست کارگروه جوانی جمعیت به همت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با هدف فرهنگ سازی در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری با حضور نمایندگان دستگاهها و ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش جنوب فردا؛ حجت الاسلام حبیب پور امام جمعه شوشتر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در این نشست اظهار کرد: امام راحل گام اول را برداشت که ما را از ولایت کفر خارج کرد، و مقام معظم رهبری گام دوم را، لذا چشم انداز گام دوم تشکیل تمدن نوین اسلامی می باشد.

وی در ادامه اذعان داشت: مقام معظم رهبری در نشست با دانشجویان در سال ۹۷ فرمودند اجرای گام دوم نه به عهده رهبر است و نه به عهده دولت و دستگاهها، بلکه به عهده حلقه های میانی جامعه است که همان جوانان مومنِ انقلابیِ پای کار هستند که نسبت به یک مسئله دغدغه دارند.

امام جمعه شوشتر با تاکید بر تشکیل حلقه های میانی تصریح کرد: هر کدام از حلقه های میانی باید کمیته هایی را در راستای مرتفع کردن مسائل جامعه تشکیل دهند.

وی یادآور شد: کمیته ها ابتدا باید به بررسی وضعیت مطلوب بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی و پس از آن وضعیت موجود را بررسی نمایند.

در ادامه نشست پنج کمیته تخصصی اعم از کمیته جمعیت و فرزندآوری، کمیته تحکیم خانواده، کمیته ازدواج آسان، کمیته دختران و نوجوانان، کمیته امید به زندگی تشکیل و از هر کدام یک نفر بعنوان دبیر کمیته جهت پیگیری اقدامات و عملکرد کمیته های تخصصی انتخاب شدند.

شایان ذکر است در این نشست نمایندگان دانشکده علوم پزشکی، فرمانداری، حوزه علمیه، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج شوشتر و ….حضور داشتند.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=42270

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *