امروز ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۵

برگزاری سومین جشنواره ملی ذکر

jonoobfardanews.ir
علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، از برگزاری سومین جشنواره ملی ذکر خبرداد.

به گزارش جنوب فردا؛ دکتر علی بهرامی اظهار کرد: شورای اقامه نماز اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر،جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» را با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز برگزار می‌کند.

وی با بیان این‌که این جشنواره در رشته‌های شعر و داستانک (حداکثر ۱۵۰ کلمه) اجرا می‌شود، ضمن دعوت از علاقه‌مندان و نویسندگان و شاعران سراسر کشور برای مشارکت در این رویداد معنوی و ادبی گفت: موضوعات این جشنواره شامل نماز،ذکر و دعا ، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و پروردگار است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار و قالب در شعر  وجود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر به میزبانی شهرستان شوشتر پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ و برگزاری اختتامیه این جشنواره در مهرماه سال جاری خواهد بود.

علی بهرامی ادامه دادند : هئیت داوران در هر بخش سه نفر را انتخاب و دبیرخانه از آنان برای حضور در آیین اختتامیه دعوت خواهد کرد. با توجه به مقررات این رویداد ادبی و ارزشی، حضور شاعران و نویسندگان برگزیده، در مراسم اختتامیه جشنواره الزامی است.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: نویسندگان و شاعران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره ملی «ذکر» می‌توانند ضمن هماهنگی، آثار خود را به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45518

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *