امروز ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۳

شناسه خبر:

تجلیل نیشکر از بانوی پارالمپیکی خوزستان

jonoobfardanews.ir

طی مراسمی از سوی امور ورزش شرکت سدادفام نیشکر از هاشمیه متقیان بانوی پارالمپیکی خوزستان تجلیل شد.طی مراسمی از سوی امور ورزش شرکت سدادفام نیشکر از هاشمیه متقیان بانوی پارالمپیکی خوزستان تجلیل شد.

در مسابقات اخیر قهرمانی پارادوومیدانی جهان که در ژاپن برگزار شد، هاشمیه متقیان در ماده پرتاب نیزه کلاس F56 ، با ثبت رکورد ۲۲.۷۴ متر صاحب مدال نقره شد. او پرافتخارآفرین بانوی ورزشکار استان خوزستان است که چندین مدال جهانی و آسیایی پارالمپیک را در کارنامه خود دارد.

امروز نیز در راستای تجلیل از این بانوی پرافتخار ورزش خوزستان، امور ورزش بانوان شرکت سدادفام نیشکر از هاشمیه متقیان تجلیل کرد.

در همین زمینه، مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و نیز قدردانی از ورزشکاران مدال آور خوزستان که باعث بالا رفتن پرچم کشور در میادین جهانی و بین المللی می شوند، از خانم متقیان تجلیل شد.
این شرکت نگاه ویژه ای به ورزش خصوصا ورزش بانوان و ارج نهادن به قهرمانان استان خوزستان دارد.

مدحجاوی با بیان این که اهتمام و حمایت دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به ورزش بانوان استان ستودنی است، عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر این شرکت در ۹ رشته ورزشی فعالیت دارد و نکته قابل تامل، تعامل بسیار خوب این شرکت با هیات‌های ورزشی استان خوزستان است. به صورتی که مجموعه سالن ورزشی و استخر روزانه پذیرای بیش از ۳۰۰ نفر می‌ باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45495

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *