امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰

شناسه خبر:

تقدیر مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز از حضور و نقش آفرینی رسانه ها/ پوشش انتخابات ریاست جمهوری توسط ۱۵۰ خبرنگار و عکاس در اهواز

jonoobfardanews.ir

به گزارش.  جنوب فردا  مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز با تقدیر از نقش آفرینی رسانه ها در انعکاس فرایند انتخابات در این شهرستان گفت: تعداد ۱۵۰ کارت شناسایی برای حضور خبرنگاران و عکاسان در شعب توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز صادر شد.

باقر ابراهیمی روز شنبه نهم تیرماه با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افرود: کارت شناسایی برای ۱۵۰ خبرنگار و عکاس از رسانه های مختلف از جمله صدا و سیمای مرکز خوزستان، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، شبکه های تلویزیونی، رسانه های الکترونیک، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و رسانه های مکتوب و عکاسان صادر شد. که این رویداد به خوبی انعکاس داده شد.

وی به برگزاری تور رسانه ای توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: تور رسانه ای بازدید خبرنگاران از شعب ثابت حوزه انتخابیه شهرستان اهواز از دیگر اقداماتی بود که در روز هشتم تیرماه در ۲ مرحله با حضور بیش از ۳۰ خبرنگار و عکاس انجام شد.

ابراهیمی از زحمات و تلاش های رسانه ها در انعکاس فرایند انتخابات از روز نخست تاکنون در جهت امید آفرینی و مشارکت حداکثری تشکر و قدردانی کرد و گفت: رسانه ها همواره در حوزه های مختلف از جمله اجتماعی، سیاسی و بحران ها نقش مهم و اثرگذاری دارند که در این دوره انتخابات نیز شاهد حضور خوب و منسجم خبرنگاران و عکاسان در شعب اخذ رای بودیم.

وی در ادامه گفت: ۶۰۷ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز شامل ۵۷۱ شعبه در بخش مرکزی، ۲۰ شعبه بخش غیزانیه و ۱۶ شعبه در بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز آماده سازی شده بود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز در پایان گفت: از تعداد ۶۰۷ شعبه در شهرستان اهواز ۵۳۷ شعبه شهری و ۷۰ شعبه روستایی بود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45623

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *