امروز ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۶

شناسه خبر:

سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان معارفه شد/عذاری اهوازی: لزوم تدوام روحیه بسیجی و جهادی در شرکت نفت و گاز اروندان

jonoobfardanews.ir

طی مراسمی سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان معارفه و از زحمات رحمان توکلی فرمانده پیشین این پایگاه تجلیل شد.روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز چهارشنبه نهم خردادماه ۱۴۰۳ آیین معارفه و تکریم سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان و فرمانده پیشین این پایگاه با حضور مدیرعامل این شرکت، فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت- جنوب)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، و برخی مدیران و روئسا و بسیجیان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

در این آیین عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن درود به روح پاک و بلند شهدا، به خصوص شهدای خدمت اظهار کرد: شهید رئیسی همواره بر مردمی بودن دولت تاکید داشت و در بین آن‌ها حضور پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه هر جا انقلاب و اسلام به کمک نیاز دارد بسیج نیز حضور دارد، افزود: فرماندهی جدید بسیج باید ضمن ادامه راه فرمانده پیشین روحیه جهادی و بسیجی را در شرکت تدوام دهد و در تعامل با بخش‌های دیگر شرکت فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بسیجی بودن را از افتخارات خود دانست و گفت: ایده و تفکر امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج یک چشم‌انداز حساب شده بود که آثار آن را طی سال‌های اخیر به وضوح دیده‌ایم و روز به روز اهمیت آن بیشتر می‌شود.

در ادامه سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) ضمن عرض تسلیت برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش گفت: باید دستاوردهای سه ساله دولت مردمی رئیسی که به اندازه یک دهه بود و ریل‌گذاری‌های اساسی کرد را مرتب بازگو و یادآوری کنیم تا یاد شهید رئیسی و همراهانش از ذهن‌ها پاک نشود.

وی همچنین بر ادامه کمک‌ها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی از سوی شرکت نفت و گاز اروندان و پایگاه مقاومت بسیج این شرکت در شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی تاکید کرد.

در ادامه سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر ضمن قدردانی از فعالیت‌های شرکت نفت و گاز اروندان در شهرستان، عنوان کرد: هر کجا بسیج و تفکر بسیجی وجود داشت شاهد روحیه انقلابی، پیشرفت و گره‌گشایی از مشکلات بودیم.

وی همچنین روحیه بسیجی و جهادی در بین مدیران و کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان را یک مزیت برای پیشرفت این شرکت دانست.

گفتنی‌ است؛ در این مراسم حسین کریمی‌پور به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای شرکت نفت و گاز اروندان معارفه و از زحمات رحمان توکلی فرمانده پیشین این پایگاه تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45390

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *