امروز ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۹

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر:

توسعه و پیشرفت بهداشت و درمان نیازمند کمک خیّرین است

jonoobfardanews.ir
به منظور مرتفع شدن برخی مشکلات مردمی در حوزه بهداشت و درمان نمایندگان مطالبه گری مردمی، دستیار ویژه فرماندار و دکتر جاویدان رئیس بیمارستان تامین اجتماعی با رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش جنوب فردا؛ دکترسیدعلی مرد در این نشست اظهار کرد: زیرساخت‌ها و نصب دستگاه آنژیوگرافی انجام شده اما جهت پذیرش بیمار پیگیر متخصصین آموزش دیده، پرستار ویژه بخش آنژیوگرافی و … هستیم، تا انشاالله بتوانیم هر چه سریعتر پذیرش بیمار برای آنژیوگرافی را داشته باشیم‌.

وی در ادامه جهت توسعه و پیشرفت بیشتر حوزه بهداشت و درمان، کمک خیرین را خواستار شد و افزود: ما در مجموعه علوم پزشکی خادم مردم می باشیم و رضایت مندی شهروندان از اولویت های مهم است. لذا برای پیشرفت بیشتر این حوزه نیازمند یاری و کمک افراد خیّر هستیم.

دکتر ابراهیمی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع اذعان داشت: در بهداشت و درمان تمام تلاش خود را در جهت رضایت کارمندان و همچنین ارائه خدمات باکیفیت به مردم می نماییم. به طوری که در این زمینه هزینه ها را مدیریت نموده و برخی امورات را به بخش خصوصی سپرده ایم.

وی در پایان یادآور شد: انتظار ما از مسئولین مافوق شهرستان اینست که جلسه ای با خیرین تشکیل و مشکلات شهرستان در حضور آن ها بازگو گردد. تا ان شاالله خیرین برای کمک به ادارات و دستگاه ها از جمله علوم پزشکی شوشتر پای کار آیند.

شایان ذکر است در این نشست پیرامون تکریم ارباب رجوع، رعایت پوشش و اخلاق کارمندی، راه اندازی سامانه مردمی، راه اندازی داروخانه شبانه روزی در نقاط مختلف شهرستان، کمبودهای دارویی و همچنین تعامل و همکاری مشترک بین دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان شهدا بحث و بررسی شد.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45369

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *