امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷

شناسه خبر:

در ۶ ماهه اول سال با وجود محدودیت های انرژی رقم خورد:

چهار رکورد برای اولین بار در فولاد اکسین خوزستان ثبت شد /تولید از مرز ۴۰۰ هزار تن گذشت

jonoobfardanews.ir
مدیرعامل شرکت فولا اکسین خوزستان ضمن تشریح عملکرد ۶ ماه ابتدایی امسال این شرکت، از شکستن رکورد بیشترین میزان تولید و عبور از مرز ۴٠٠ هزار تن به‌رغم محدودیت مصرف انرژی در بازه زمانی مذکور خبرداد.

به گزارش جنوب فردا به نقل از ایرنا علی محمدی دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به تشریح عملکرد ۶ ماهه تولید شرکت در سالجاری پرداخت و اظهار کرد: در شرکت فولاد اکسین خوزستان در ۶ ماهه اول سال ۱۴٠۲، با احتساب ۱۸ روز توقف ناشی از محدودیت برق خارج از سازمان، رکورد تناژ تولید واقعی ورق شکسته شد و تولید ۴٠۷ هزار و ۲٠۳ تن به ثبت رسید.

وی با اشاره به رشد ۲٠ درصدی تولید، افزود: میزان تولید در ۶ ماه ابتدایی سال گذشته ۳۳۸ هزار و ۹۸۹ تن بود که امسال بیش از ۶۸ هزار تن، تولید افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه ثبت تولید ۴٠۷ هزار تن، بالاترین میزان تولید شرکت در ۲ سال اخیر است، گفت: علاوه بر این بیشترین میزان تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در این مدت ۱۶۹ هزار و ۵۵٠ تن بوده که در تاریخ شرکت فولاد اکسین بی سابقه بوده است.

محمدی اولویت مجموعه مدیریتی شرکت را استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود سازمان عنوان کرد و افزود: هفت هزار و ۸۱۶ تن از تولیدات، مربوط به ورق های صادراتی است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=42946

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *