امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳

فرصت یکماه برای دریافت مجوز یا پروانه کسب سفره خانه های سنتی از اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه / سفره خانه های سنتی و قلیان خانه های فاقد مجوز یا پروانه کسب پلمپ می شوند.

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا جلسه ماده ۲۰ قانون ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر به ریاست حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه و سایر اعضای ستاد در دفتر امامت جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور ضمن تبریک بمناسبت ولادت با سعادت دومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف آبادان در ماه مبارک رمضان ، اظهار کرد : باید از اقدامات و فعالیت های انقلابی و جهادی مدیران شهرستان آبادان در پی وقوع سیل اخیر که با جدیت در صحنه حاضر بودند و نگذاشتند قطره ای آب وارد شهر شود تقدیر و تشکر کنم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبادان ، افزود : همچنین جا دارد از اقدامات جدی و مجدانه در زمینه برخورد با سفره خانه های متخلف در ایام ماه مبارک رمضان از دادستان ، فرماندهی نیروی انتظامی ، مدیریت اماکن ونظارت عمومی و همچنین عوامل اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبادان تقدیر و تشکر کنم.

همچنین سرهنگ پاسدار شاپور احمدی در این جلسه از مهلت ۳۰ روزه سفره خانه های سنتی و قلیان خانه ها برای دریافت مجوز و یا پروانه کسب خبر داد و تصریح کرد : سفره خانه های سنتی و قلیان خانه هایی که فاقد مجوز یا پروانه کسب هستند ظرف مدت مشخص شده باید نسبت به دریافت مجوز از اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه اقدام کنند.

وی افزود : این اماکن در صورت عدم دریافت مجوز قانونی و پروانه کسب ، واحد فعالیت آن ها برای همیشه پلمپ خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، به آیین برگزاری سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد مراسم عزاداری با حضور اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی ، گروه های طلایه داران و آحاد مردم شهرستان آبادان روز ۱۳ خرداد ۹۸ در محل مصلی ثامن الائمه آبادان برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15465

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *