امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶

راه اندازی مراکز تحقیقاتی و تاسیس پارک علم و فناوری از اهداف مهم دانشکده علوم پزشکی شوشتر

jonoobfardanews.ir
در جلسه معاونین پژوهشی کلان منطقه ۴ که در دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزار شد دکتر عالی پور معاون آموزش، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر راه اندازی مراکز تحقیقاتی و تاسیس پارک علم و فناوری را از اهداف مهم دانشکده برشمرد. 

به گزارش جنوب فردا؛ در این نشست پس از بحث و بررسی مسائل و چالش های حوزه پژوهش در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی منطقه ۴؛ مقرر شد:

🔹️ ️داده های مرکز کوهورت هویزه، متارجیستری های دانشگاه اهواز (۳۳ رجیستری فعال)، …. در دسترس دانشگاه‌های کلان منطقه قرار گیرد.

🔹️منابع دیجیتالی موجود در کتابخانه برای دانشگاه‌های کلان منطقه به اشتراک گذاشته شود.

🔹️ارائه خدمات آزمایشگاه جامع برای کلان منطقه و حمایت مجلات دانشگاه ها از محققین کلان منطقه از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح گردید.

🔹️در پایان معاونین پژوهشی دانشگاه های قطب ۴ به منظور الگوپذیری و گرفتن ایده، از پارک علم و فناوری دانشگاه جندی شاپور اهواز بازدید کردند.

دکتر سیدعلی مرد رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در این باره در گفت و گو با جنوب فردا می گوید: تاسیس پارک علم و فناوری نیازمند زمین مناسب، طراحی نقشه مهندسی، منابع مالی و … است که در این خصوص تقاضا داریم دستگاه ها و خیرین عزیز کمک و همکاری لازم را داشته باشند.

وی اذعان داشت: مراکز تحقیقاتی و پارک علم و فناوری بهترین روش سرمایه گذاری برای اشتغال زایی و تولید ثروت است، لذا نگاه ویژه به این مهم می تواند علم را به ثروت تبدیل و رشد اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45054

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *