امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸

شناسه خبر:

آبادان قرنطینه کامل نشده است / توضیح فرماندار آبادان درباره محدودیت های جدید در آبادان

jonoobfardanews.ir
فرماندار آبادان گفت: با توجه به تعطیلی ۹ شهر خوزستان و احتمال اینکه شهروندان آن‌ها برای تفریح به آبادان بیایند، بنا شد برای کنترل بیماری کرونا ورودی‌های این شهر را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل کنیم.
به گزارش جنوب فردا زین‌العابدین موسوی درباره نقل قولی از وی مبنی بر اینکه « با مسئولیت خودم ادارات تا آخر هفته تعطیل و تمامی ورودی شهر از اهواز و ماهشهر بسته می‌شود»، گفت: ممنوعیت ورود به شهر که مدنظر بنده بود، به این مفهوم نیست.
وی ادامه داد: تصمیمی در سطح استان گرفته شد که براساس آن  ۹ شهر از استان تعطیل شدند، بنده معاون استاندار هستم در پی این تصمیمی که برای آن ۹ شهر گرفنته شد، ما هم شهر آبادان را تعطیل اعلام کردیم ولی اینکه بخواهیم شهر را ببندیم، اینگونه نیست.
موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ۹ شهر تعطیل شده‌اند و ممکن است شهروندان آنها برای تفریح به آبادان بیایند، بنا شد برای کنترل بیماری کرونا ورودی‌های شهر را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل ‌کنیم؛ لذا اگر چیزی غیر از این از جانب بنده گفته‌اند، نادرست  و تحریف شده است.
فرماندار آبادان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی و با شیوع بیماری کرونا، کسانی که به قصد مسافرت به آبادان بیایند را راه نمی‌دهیم، افزود: صرفا ماشین‌های حمل و نقل، تغذیه، شرکت‌های کارگری، امدادی و خوراک کارخانجات را راه می‌دهیم  اما اگر کسی بخواهد در این سه چهار روز برای تفریح به آبادان بیاید،خودداری می کنیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=22246

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *