امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲

آبفا خوزستان علت گل آلود بودن آب بعضی مناطق اهواز در روز عید فطر را بیان کرد

jonoobfardanews.ir

به گزارش ماه نیوز سعید دشتی زاده در ارتباط با گل آلود بودن آب برخی مناطق شهر اهواز در روز عید فطر اظهار کرد: گل آلود بودن آب روز گذشته در تمامی مناطق شهر اهواز رخ نداده و فقط خاص دو یا سه منطقه نزدیک به تصفیه خانه کیان آباد این شهر بود.

وی افزود: با توجه به افزایش ظرفیت تصفیه خانه (به دلیل افزایش آب مصرفی شهروندان در روز عید سعید فطر) این مسئله آن هم برای مدت کوتاهی پیش آمد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز تأکید کرد: مشکل خاصی در تأسیسات تصفیه خانه وجود نداشت و فقط در شبکه آبرسانی بود و نیروها خیلی سریع نسبت به شستشوی شبکه آب اقدام کردند.

دشتی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در ارتباط با قطعی آب در برخی مناطق مانند منبع آب که ظهرها کلا آب در این منطقه قطع می شود، گفت: انتقال آب به منطقه منبع آب به دلیل بلندی این منطقه به وسیله الکتروپمپ مستقر در پیچ کارون انجام می شود و برای اینکه معمولا ظهرها ساعت یک و نیم فیلترهای تصفیه خانه باید شسته شود، بنابراین پمپ را خاموش می کنیم.

وی ادامه داد: از ساعت پنج بعدازظهر آب این منطقه دوباره وصل می شود و از این ساعت تا یک بامداد روز بعد پمپ روشن است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: زمان هایی که پمپ خاموش می شود آبرسانی توسط شبکه انجام شده و فقط تعداد خیابان های محدودی در منطقه منبع آب با مشکل قطعی آب مواجه می شوند.

به کانال تلگرام پایگاه خبری تحلیلی ماه نیوز بپیوندید

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=7135

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *