امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۰

شناسه خبر:

معاون اقتصادی رئیس جمهور:

آتش زدن پرچم کشور در شدید‌ ترین شکل ممکن محکوم است

jonoobfardanews.ir
دکتر محسن رضایی گفت: اینکه افرادی با نفوذ در میان مردم دست به آشوب می‌زنند، پرچم ایران را به آتش می‌کشند و به مقدسات هتک حرمت و توهین می‌کنند، قابل پذیرش نیست و محکوم است.

به گزارش جنوب فردا دکتر محسن رضایی گفت : صف مردمی که اعتراضاتی دارند از افرادی که پرچم مقدس کشور و مساجد را آتش می‌زنند و به اموال عمومی آسیب وارد می‌کنند جداست.

او که به خوزستان سفر کرده در حاشیه آیین اهدای ۳۱۳ جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در خوزستان به مناسب هفته دفاع مقدس، در رابطه با تجمعات و حوادث اخیر در کشور افزود: اینکه افرادی با نفوذ در میان‌ مردم دست به آشوب می زنند، پرچم ایران را به آتش می کشند و به مقدسات هتک حرمت وتوهین می کنند، قابل پذیرش نیست و محکوم است.

آقای رضایی گفت: آتش زدن پرچم ایران و هتک حرمت مقدسات مردم، دل هر ایرانی را به درد آورد. آشوب و تعدی به نمادهای ملی و دینی خواست دشمنان این مرز و بوم است و ملت ایران آن را تحمل نخواهد کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور یادآور شد که برخی دشمنان هجمه‌هایی علیه نیروهای نظامی در جهت قراردادن مردم در مقابل نیروهای مسلح انجام داده و می‌دهند که با هوشیاری ملت ایران در رسیدن به این هدف ناکام مانده‌اند.

او  تخریب کنندگان اموال عمومی را «داعشی» خواند و بیان کرد: این افراد قصد دارند با سوء استفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیروهای مسلح خدشه وارد کنند اما غافل از این هستند که نیروهای مسلح ما، فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=39383

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *