امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷

شناسه خبر:

آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان ایذه

jonoobfardanews.ir

 

 

جنوب فردا [رئیس دامپزشکی شهرستان ایذه داریوش شاهپری اظهار کرد :

به منظور تامین و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی و اهمیت فوق العاده این موضوع در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارتهای بهداشتی و شرعی بر مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید میشود .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایذه تصریح کرد: در طول این مدت کارشناسان و بازرسان دامپزشکی در قالب اکیپهای ویژه بهداشتی ، نظارت بر مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی ، کشتارگاه ها ، سردخانه ها، رستورانها و طباخی ها و… را بر عهده دارند . در این طرح تعداد یک اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت متشکل از ۸ نفر کارشناسان بهداشتی دامپزشکی بهمراه نیروهای تعزیرات ،صمت، اماکن، مرکز بهداشت و… اجرای این طرح را از تاریخ ۱۳اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان در ساعات صبح و بعد از ظهر بر عهده خواهند داشت .

شاهپری همچنین افزود این برنامه تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از سه بخش هماهنگی ، برنامه عملیاتی و نتیجه عملکرد تشکیل شده و موفقیت این طرح در گرو ارتقاء شاخصهای بهداشتی و تامین سلامت جامعه و در نهایت انجام مطمئن مراحل برنامه می باشد . در پایان توصیه می گردد شهروندان محترم فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از واحدهای مجاز تهیه کنند و هرگونه تخلف در این خصوص را جهت پیگیری و برخوردهای قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان ایذه به شماره تماس ۴۳۶۲۲۰۷۲اطلاع دهند .

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=40962

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *