امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸

در جریان سئوال و نشست اعضای کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد:

عملیات اجرایی احداث جاده مناسب مسیر اهواز-خرمشهر از ماه آینده آغاز میشود

jonoobfardanews.ir
سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: مقرر شده وزارت راه و شهرسازی پس از برگزاری مناقصه عملیات اجرایی احداث جاده ای مناسب برای مسیر اهواز-خرمشهر را از ماه آینده آغاز کند.

سید کریم حسینی می‌گوید: در جریان فرآیند سوال از وزیر راه و شهرسازی، هفته گذشته در کمیسیون عمران مجلس نشست کارشناسی با حضور رستم قاسمی برگزار شد تا تعهدات وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان مورد بررسی قرار گیرد.

او با اشاره به حادثه رانندگی در مسیر‌های مختلف استان خوزستان و همچنین بار ترافیکی که در این جاده‌ها جابجا می‌شود گفت: به واسطه صنایع و بنادر مختلف در خوزستان، نوسازی و اجرای طرح‌های راهسازی با در نظر گرفتن اعتبارات ملی، ضروری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصادف زنجیره‌ای در دی ماه پارسال در جاده قدیم اهواز- خرمشهر اشاره کرد و افزود: احداث جاده مناسب و استاندارد در این مسیر، مطالبه مردم استان خوزستان است تا از بروز حوادث مشابه دیگر جلوگیری کند.

آقای حسینی ادامه‌ داد: در همین جهت، وزیر راه و شهرسازی بر آغاز عملیات اجرایی این جاده طی یک ماه آینده و بعد از برگزاری مناقصه طرح تاکید کرد.

دی ماه سال ۱۴۰۰ تصادف زنجیره‌ای در مسیر جاده اهواز-خرمشهر منجر به جانباختن ۸ نفر و مصدوم شدن ۱۲ نفر شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=36421

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *