امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۵

آمادگی آتش نشانی ایذه در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی

jonoobfardanews.ir

 

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه از امادگی صد در صدی تمام نیروی های خدماتی و پرسنل آتش نشانی شهرداری ایذه برای ارائه خدمات در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

 

به گزارش جنوب فردا، احسان احمدپور ضمن عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم تا بتوانیم خدمات مطلوبی را در حوزه کاری خود به شهروندان در تاسوعا و عاشورا به صورت ویژه ارائه دهیم.

 

وی افزود: در همین راستا طبق بررسی های انجام شده و تعیین مسیر های هیئات مذهبی که در ظهر تاسوعا و عاشورا در برخی از معابر و مناطق شهرستان اقامه عزا میکنند تیم های مختلفی از پرسنل اداره آتش نشانی را مستقر نموده ایم تا در صورت نیاز اقدامات مقتضی را انجام دهند.

 

 

وی تاکید کرد: استقرار ویژه خودروهای آتش نشانی و نیروهای این سازمان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) علاوه بر نقاط مختلف شهر، در محل تردد عزاداران حسینی(ع) پیش بینی شده است.

 

وی ادامه داد: این مجموعه از اغاز مراسمات محرم و از همان ابتدا ایام شهادت سرور و سالار شهیدان موارد مرتبط را به خوبی پیگیری و به نتیجه رسانده است و طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده بود امیدواریم بتوانیم خدمات هر چه مطلوب تری را در عاشورای و تاسوعا حسینی داشته باشیم .

 

احمدپور در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت توصیه های ایمنی، در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعاً با تلفن ۱۲۵ اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه اطلاع و مسیر را برای خودروهای امدادی باز نگاه دارند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=38620

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *