امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵

شناسه خبر:

فرماندار شوشتر در یادواره ۳۳ زن شهیده شوشتر؛

آگاهی بخشی و بصیرت افزایی لازمه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است

jonoobfardanews.ir
فرماندار شوشتر گفت: در عصر حاضر مبارزه با حجاب و عفاف یکی از مهم ترین اهداف دشمنان اسلام می باشد، لذا برای ایستادگی و مقاومت در برابر آنها آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از ملزومات است.

به گزارش جنوب فردا از شوشتر، حسین پنبه دانه پور در مراسم یادواره ۳۳ زن شهیده شوشتر که با همکاری امور بانوان فرمانداری و بسیج خواهران حضرت زینب در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی ۸ سال دفاع مقدس و ۴۰ سال انقلاب، واقعاً ستودنی است و امروز به آن افتخار می کنیم زیرا که این عزت، افتخار و اقتدار ما را در تمام دنیا به ملت و کشوری تبدیل کرده که در برابر هر ظلم و ستمی ایستاده و مقاوم هستیم.

وی افزود: یکی از خصوصیات ملت پرافتخار جمهوری اسلامی ایران اینست که در هر کشوری از صبر و استقامت و مقاومتش یاد می کنند و ما جز این از خداوند متعال چیزی نمی خواهیم.

فرماندار شوشتر با اشاره به نقش فعال بانوان در ۸ سال دفاع مقدس اذعان داشت: این بانوان غیر از نقش مادری، نقشی تعیین کننده، معنوی و بسیار تاثیرگذار در جبهه های پشتیبانی و تدارکات داشتند؛ به طوری که آنها باعث تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در فرزندان و همسرانشان برای حضور در میدان های نبردی می شدند که می دانستند بخشی از این اعزام ها به میهن برنخواهد گشت.

وی مباحث فرهنگی و مقاومتی را به عنوان محور دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: مادران و خواهران گرانقدر باید بتوانند روحیه فرهنگی و اسلامی را در بین فرزندان و جوانان جامعه به گونه ای ایجاد کنند که دشمن نتواند سناریوی خود را اجرا و تهاجم فرهنگی صورت گیرد.

پنبه دانه پور بیان داشت: امروز یکی از بیشترین و متمرکزترین اهداف دشمنان اسلام، مبارزه و پیکار با حجابی است که میراث بی بی فاطمه زهرا( س) می باشد. لذا باید با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی کنیم. که لازمه آن آگاهی بخشی و بصیرت افزایی توسط مادران است.

این مقام مسئول یادآور شد: شوشتر از جمله شهرستان هایی است که در موضوعات فرهنگی بویژه مسئله حجاب اصالتی دیرینه دارد به طوری که حجب و حیا در تمام اقشار وجهه ای خاص دارد و این مهم‌ باعث سربلندی و افتخار شهرستان است.
پنبه دانه پور خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ مادران ایران اسلامی تربیت فرزندانی است که در حماسه بزرگ اربعین نقش آفرینی کرده و این چنین لشکرحسینی را راه اندازی می کنند که به عنوان گام دوم انقلاب می توانیم به آن نگاه کنیم.

گفتنی است در پایان ۱۰ نفر از مادران شهدا و بانوانی که در دفاع مقدس نقش فعال داشتند توسط فرمانداری تجلیل شدند.

شوشتر_مریم جلودار پور

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=18223

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *