امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲

آیت الله شفیعی:تعامل قوه مجریه و مقننه از مسائل ضروری کشور است

jonoobfardanews.ir

به گزارش ماه نیوز، آیت الله سیدعلی شفیعی شامگاه سه شنبه در دیدار با حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهارکرد: تمامی مسئولانی که در سال های گذشته به خوزستان سفر کرده اند اهمیت این استان را دانسته و می دانند که این استان کربلای ایران است.

وی با بیان این که گفتار و کردار مسئولان کشوری باید باهم مطابقت داشته باشد افزود: انتظار می رود به همان میزان که از مردم این استان تعریف می شود به همان اندازه نیز به این استان و مشکلات مردم توجه شود.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری با بیان این که استقلال هرسه قوه باید محفوظ باشد گفت:تعامل هرچه بیشتر میان قوای سه گانه باید به گونه ای باشد که مردم آثار آن را به خوبی احساس کنند.

وی بیان کرد: خوزستان دارای مردم ولایتمدار و معتقد به نظام است که در طول سال های گذشته با حضور خود در میدان های نبرد وفاداری خود را به انقلاب و ولایت به اثبات رسانده اند.

آیت الله شفیعی افزود: مساله مهم دیگر نیز میزبانی مردم خوزستان از زائران اربعین حسینی است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز شکست حصر سوسنگرد و بستان گفت: در مراسم سالروز آزادسازی سوسنگرد و بستان حتما از عشایر و مردم غیور خصوصا در غرب استان خوزستان باید تقدیر و تشکر کرد. مردم با غیرت و جوانان با عزت، این شهرها را از دشمن بعثی آزاد کرده اند.

وی با اشاره به دیگر مسائل خوزستان گفت: مسائل و مشکلات استان بسیار زیاد است؛ انتقال آب خوزستان مساله روز و شب و حال حاضر استان است.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=9765

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *