امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۸

ابلاغ نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول در مدارس شوشتر

jonoobfardanews.ir
فرماندار شوشتر گفت : امتحانات و آموزش در روستاها و عشایر حضوری و در شهرها نیز به تشخیص شورای مدرسه و تایید ستاد برگزاری امتحانات تصمیم گیری می شود.

به گزارش جنوب فردا از شوشتر، مهندس پنبه دانه پور در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد: براساس ابلاغ ستاد استانی مقابله با کرونا امتحانات و آموزش در روستا و عشایر حضوری است و تشخیص مقاطع آن براساس تصمیم شورای مدرسه و تایید ستاد برگزاری امتحانات شهرستان است.

فرماندار شوشتر گفت : در شهر ها نیز با تشخیص شورای مدرسه و تایید ستاد برگزاری امتحانات تصمیم گیری می شود و پایه اول و دوم نیز درس هایی حضوری خواهد بود.

وی افزود : در پی شیوع کرونا شرایطی برای آموزش پیش آمد که معلمان ، دانش آموزان و اولیا با بحران ها و مشکلاتی روبرو شدند اما سلامت دانش آموزان برای ما از هر چیز دیگری مهم تر بود .

رییس شورای آموزش و پرورش شوشتر ادامه داد : معلمانی سراغ دارم که به رغم تلاش و همت شبانه روزی از آموزش مجازی به دلیل شرایط غیر عادی در انتقال مفاهیم از نظر وجدانی راضی نبودند که این یک تفکر ارزشی بین فعالان حوزه آموزش است .

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته سواد آموزی، ضمن قدر دانی از رئیس سابق نهضت و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید این نهاد یاداور شد: هنر نهضت سواد آموزی این است که بتواند بازماندگان تحصیلی را جذب آموزش کند تا وظیفه این نهضت در سال های آینده سنگین تر نشود.

شوشتر- مریم جلودارپور

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26092

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *