امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵

اجرای طرح پاکسازی ودستگیری۵۲ سارق حرفه ای در اهواز

jonoobfardanews.ir
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۰۸ فقره انواع سرقت ظرف ۷۲ ساعت گذشته دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش جنوب فردا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۶ سارق مسلح و ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح یک کیلو و ۲۲۶ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، تعداد۲۲قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و۳قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۰۷فشنگ شکاری و جنگی نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۹ موتورسیکلت و ۳۵خودروی متخلف توقیف و ۲۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17144

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *