امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴

اختصاص یک درصد از اعتبارات خوزستان به ورزش

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با دستور استاندار و با پیگیری هایی که داشتیم یک مصوبه خوبی گرفتیم و قرار شد که یک درصد از سرجمع اعتبارات استان به ورزش اختصاص پیدا کند که مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان است و استاندار دستور داد از سرجمع اعتبارات استان یک درصد به ورزش اختصاص یابد.
افشین حیدری افزود: همچنین در جلسه ای که با وزیر ورزش داشتیم این موضوع مطرح شد و وزیر قول دادند که همان مبلغ اعتباری که استان به ورزش اختصاص می دهد، او نیز به ورزش خوزستان اختصاص دهد که در این راستا نیز تفاهم نامه ای تنظیم شده که بر اساس آن مبلغ ۲۰ میلیارد تومان توسط استاندار و مبلِغ ۲۰ میلیارد تومان توسط وزیر ورزش از منابع وزارت ورزش در سال ۹۶ به خوزستان داده خواهد شد.
وی بیان کرد: یکی از چالش های بزرگ خوزستان، بحث مناطق حاشیه ای است و به دستور استاندار نیز به زودی در مجموعه ورزش، چند اتاق به دفتر ورزش محلات و مناطق حاشیه ای اختصاص خواهیم داد ونگاه ما به ورزش محلات، فوق العاده ویژه است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات ورزش خوزستان فاصله جامعه ورزش با آموزش و پرورش است؛ ما استعدادهای مان را از آموزش و پرورش صید می کنیم و باید نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم و ارتباط مان قوی‌تر باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=13430

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *