امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸

امضای تفاهم همکاری میان معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با شرکت فرانسوی

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،جلسه مشترکی به ریاست دکتر سید علی بحرینی مقدم معاون هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری خوزستان و هیات فرانسوی شرکت هایپر مارکت های ماف پارس به منظور سرمایه گذاری در بخش فروشگاه های زنجیره ای در استان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بحرینی مقدم به معرفی مزیت ها، قابلیت ها و استعدادهای بالقوه استان خوزستان به لحاظ سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی، گردشگری و نفت و گاز پرداخت و ویژگیهای خاص استان از نظر جمعیت، مسافرپذیری، همجواری با کشور عراق و کیفیت تولیدات را برای هیات سرمایه گذاری فرانسوی ترسیم نمود.

معاون استاندار ضمن تاکید بر لزوم بکارگیری نیروهای بومی در فروشگاه های هایپرمارکت ماف پارس و تهیه محصولات سبزی، صیفی و میوه به خصوص خرما از استان، عنوان کرد: بسترسازی جهت سرمایه گذاری بخش خارجی از اهداف استانداری خوزستان است و برنامه چشم انداز در این حوزه، دستیابی به رتبه اول کشوری در زمینه خرده فروشی مدرن است.

همچنین در این جلسه هانس روکس مدیر عامل شرکت هایپرمارکت ماف پارس نیز با اشاره به اینکه در فروشگاه های این شرکت کلیه کالاهای مورد نیاز برای تمای سنین در زیر یک سقف عرضه می شود تاکید کرد که این شرکت تضمین می نماید کالاهای این فروشگاه با کیفیت و ارزانتر از دیگران عرضه شود.

در پایان این نشست یادداشت تفاهمی میان دکتر بحرینی مقدم معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری و مدیر عامل شرکت هایپر مارکت ماف پارس منعقد و مبادله گردید.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=12789

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *