امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳

بازدید نماینده مردم اهواز در مجلس و معاون استاندار خوزستان از بخش دیالیز بیمارستان سینا

jonoobfardanews.ir

بعدازظهر شنبه ٩ مردادماه ١٣٩۵ دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه مهندس فرج الله خبیر معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان ضمن بازدید از بخش دیالیز بیمارستان سینا شهرستان کارون، از نزدیک با بیماران بستری در بخش و مسئولین بیمارستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش ماه نیوز،دکتر همایون یوسفی در حاشیه این بازدید گفت: در خصوص فوت تعدادی از بیماران بیمارستان سینا، امروز در بیمارستان حضور پیدا کردیم و با پزشکان و دست اندرکاران بیمارستان بررسی های لازم انجام شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین از صبح امروز از طریق استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، رایزنی های لازم در این خصوص انجام شد و مقرر گردید یک کمیته کارشناسی تخصصی از پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت روشن شدن علت فوت بیماران تشکیل شود.

یوسفی اظهار داشت: مقرر گردید اقدامات لازم توسط این کمیته صورت پذیرد و هرگونه اظهارنظر بعد از اعلام نظرات این کمیته تخصصی، به اطلاع مردم رسانده می شود.

همچنین مهندس فرج الله خبیر معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان ضمن ابراز تأسف از مرگ ٣ بیمار دیالیزی و تسلیت به خانواده های آنان در این خصوص گفت: به منظور بررسی دقیق تر موضوع مطابق نظر استاندار خوزستان، مقرر شد با تشکیل یک کمیته تخصصی، جزییات و موارد قابل بررسی مانند محیط، مواد مصرفی، دستگاه ها و شیوه انجام را بررسی کند و ان شاءالله پس از اظهارنظر این کمیته، مشخص خواهد شد علت موضوع چه بوده است.

گفتنی است از ۵٠ بیماری که جهت انجام دیالیز مطابق برنامه همیشگی در روز دوشنبه ۴ مردادماه ٩۵ به بخش دیالیز بیمارستان سینا که از بخش های نوسازی و بهسازی شده می باشد، مراجعه کرده بودند، تعداد ۵ بیمار در روز سه شنبه ۵ مردادماه با تابلوی بالینی عفونت روده به بیمارستان مراجعه نمودند که متأسفانه سه نفر از این بیماران در سه روز متوالی (چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه) فوت نمودند و حال دو بیمار دیگر مساعد می باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=7699

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *