امروز ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۱

شناسه خبر:

بازید رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از فولاد اکسین / فولاد اکسین خوش درخشید/احداث فولادسازی در فولاد اکسین نیازمند حمایت مسئولان

jonoobfardanews.ir

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده شهرهای اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در این بازدید گفت :

▪︎باید کمک کنیم تا خوزستان این قطب صنعتی به جایگاه خود برسد.

▪︎با توجه به اینکه ما خوزستان را با همه داشته هایی که دارد می بینیم، در این مدت که مقام معظم بر مسئله تولید داخل تاکید دارند، یکی از مراکزی که خوش درخشید فولاد اکسین خوزستان است.

▪︎در دیداری که با سرپرست جدید وزارت صمت داشتیم برداشتن موانع صادرات فولاد موضوع مهمی بود که ایشان قول مساعدی برای رفع این موانع و از سرگیری صادرات فولاد اکسین دادند. که این مسائل را در سفر آتی ایشان به استان پیگیری خواهیم کرد.

▪︎تاکید ما برای بکار گیری جوانان بومی کادر سازی برای استان است ، در واقع اصراری بر این نداریم که فقط نیروهای بومی در جایگاههای مدیریت ارشد سازمان ها قرار گیرند، منظور حضور نیروهای جوان بومی در بدنه سازمانهاست که به کادر سازی برای آینده استان کمک کند.

انتظار داریم‌مسئولان استانی و کشوری برای راه اندازی فولاد سازی در فولاداکسین کمک کنند/۵۱ هزار تن صادرات اکسین در اوج تحریم ها

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در بازدید رییس مجمع نمایندگان استان از فولاد اکسین گفت ؛

▪︎در سال ۹۸ با همراهی فولاد خوزستان ۵۱ هزار تن محصولات اکسین را در شرایط تحریم صادر کردیم.

▪︎از کارهای مهم و ماندگار فولاد اکسین در یکسال و نیم گذشته تامین ورقهای خاص پروژه نفت و گاز گوره به جاسک و همچنین آزمایشگاه خوردگی که بزرگترین آزمایشگاه فولادی در خاورمیانه است.

▪︎۱۰ سال است که پروژه فولاد سازی شرکت فولاد اکسین خوزستان کلید خورده و پیش پرداخت آن پرداخت شده و با توجه به تحریم ها روند پروژه متاسفانه ادامه پیدا نکرد و اگر این پروژه به سرانجام نرسد و یا با تاخیر انجام شود قطعا برای فولاد اکسین چالش جدی بوجود خواهد آمد.

▪︎چنانچه پروژه فولاد سازی راه اندازی و به بهره برداری برسد نزدیک به ۵۰ درصد به ظرفیت تولید این کارخانه افزوده خواهد شد. انتظار این را داریم که با همراهی مسئولان استانی و ملی این پروژه پس از آبان ماه شروع به کار کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24072

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *