امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸

شناسه خبر:

یادداشتی از زمان بابادی شوراب؛ یک استعفای نا تمام و زیر سوال رفتن شورای کلانشهر اهواز

 یک استعفاء ناتمام و زیرسئوال رفتن شورای کلانشهر اهواز

در برخی سایت ها و فضاهای مجازی اطلاع رسانی شده بود که دونفر از اعضاء شورای اسلامی یکی از شهرهای بزرگ استان خوزستان به اتهاماتی دستگیر شدند.

این موضوع مرا به یاد استعفای یکی از اعضای محترم شورای شهر اهواز انداخت که در مصاحبه های رسانه ای خود گفته بود در صورت پذیرش استعفاء از طرف بقیه اعضاء نسبت به تخلفات انجام شده بعضی این افراد افشاگری می کنم و باتوجه به اینکه استعفاء ایشان در فضای مجازی و سایت ها رونمایی شد،اما دیگر خبری از طرح آن در جلسات شورای شهر اهواز نگردید،کنجکاوی ام را برانگیخت که چه اتفاقی افتاده و آن عضو محترم بدون تایید استعفا از طرف همکاران اقدام به انجام این کار صواب نموده است؟و با این افشاگری حداقل دونفر از افرادی که متخلف(طبق آمار ایشان)مشخص شده و با این حرکت خداپسندانه هم مردم و هم متخلفین در حال رسیدن به حق و حقوق شهروندی خود(البته مجازات متخلفان هم از حقوق شهروندی آنان است)هستند

 و همچنین باتوجه به اینکه شورا یک نهاد نظارتی است و قدرت اجرایی ندارد،برایم جای سئوال بود که چه تخلفاتی صورت گرفته و این افراد به تنهایی در چه زمینه هایی حق و حقوق شهروندان جامعه را تضعیف کرده اند،آیا از بین عوامل اجرایی مکملی هم برای دریافت مجازات در راه است؟که ظهر آن روز مشخص گردید که این بندگان خدا عضو شورای اسلامی شهرستان ایذه بودند،رویای شیرینی نبود،شاید انتظار داشتم آدم های بزرگتری این نقش مهم را برعهده بگیرند!

گویی کثرت سئوالات بدلیل تب و لرز و مسمومیت غذایی امانم نمی داد و سئوالات به مانند هذیان های بی اختیار به سراغ افکارم می آمدند.

آیا بواقع این عضو محترم مدرکی مبنی بر مجرمیت گروهی از همکاران خود را در اختیار دارد؟و مدارک مجرمیت آنان را نزد خود نگه داشته؟آیا باعث تداوم جرم این افراد در جامعه نمی شود؟ و یا این افراد نزد ایشان توبه کرده؟ و قول داده اند که دیگر تکرار موضوع نکنند؟

چه حکمی بر این عضو محترم شورای شهر اهواز و اعضای متخلف رواست؟آیا این افراد آدم های صالحی شده اند؟

آیا نمی بایستی عضو فرهیخته مدارک را در اختیار مراجع تصمیم گیرنده قرار دهد؟تا این مراجع براساس قانون و به میزان تخلف با آنان برخورد کنند!

باتوجه به مستندات ایشان آیا ادامه روند حضور این افراد در شورای شهر اهواز باعث بوجود آوردن بحرانی خاص نخواهد شد؟ و چه زمانی این مدارک افشاء و پرونده این افراد مورد بررسی قرار می گیرد؟ که از خود دفاع کرده و بی گناه و گناهکار مشخص شوند!

برای شناخت سره از ناسره چه مقدار زمان نیاز است؟

همچنین فرد یا افرادی که مدارک مجرمیت دیگران را نزد خود نگه داشته و باعث تداوم جرم آنان در جامعه می شوند چه حکمی بر آنان رواست؟

آیا چنین افرادی که مدارک را در اختیار مراجع تصمیم گیری قرار نمی دهند،آدم های صالحی هستند؟

زمان بابادی شوراب

۲۸آبان ۹۴

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=1384

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *