امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴

شناسه خبر:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

بزرگترین طرح عدالت هنری در دولت سیزدهم رقم خورد

jonoobfardanews.ir

اهواز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طرح آموزشی هنر برای همه بزرگترین طرح عدالت هنری در دولت سیزدهم است که خوزستان توفیق کسب رتبه نخست را در آن به دست آورد.

به گزارش خبرنگار جنوب فردا، مجید منادی پیش از ظهر امروز در آیین آغازین جام امید رسانه در اهواز اظهار کرد: خوزستان یکی از پر خبرترین استان های کشور است و این موضوع، مسئولیت را برای مسئولین بیشتر می کند.

او افزود: این جشنواره شروع حرکت های رسانه های بعدی و آغاز این حرکت است و
یکی از راههای برطرف شدن مشکلات بیان نقد ها و کاستی ها و مسائلی است که داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بزرگترین طرح عدالت هنری،آموزش ما در کشور در این دولت آغاز شد که طرح آموزش هنربرای همه در سراسرکشور است و خوزستان توانست در این بخش رتبه نخست را کسب کند.

منادی گفت: وقتی مردم پای کار و انتخابات بیایند مشکلات کمتر خواهد شد و مقام معظم رهبری هدف و محور برای انتخابات بیان کرده اند که مهمترین هدف ما در انتخابات مرکز امید است

او با بیان این که مهمترین راهبرد ما حضور حداکثر مردم در انتخابات است، ادامه داد: باید مردم را برای حضور در انتخابات و رای دادن صندوق ها ترغیب و تشویق صحنه را گرم و پرشور کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: هیچ کجا خط قرمزی برای نگفتن وجود ندارد و قانون اساسی و قانون مطبوعات مترقی ترین قانون ها در زمینه مطبوعات هستند.

او افزود: ما نگفتنی نداریم،چگونه گفتنی داریم. چگونه بگوئیم که به امید مردم ضربه وارد نشود و بحث امید آفرینی باشد.چگونه بگوئیم که خدمات خادمان مردن در استان و کشور بیان شود.

منادی گفت: ما در مسائل اقتصادی آنجا هم باید طوری صحبت کنیم که مرزهای اخلاق و مرزهای تمدن اسلامی باید حفظ شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: باید کاستی ها را هنرمندانه بیان کنیم و قانونی بگوئیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=43780

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *