امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰

شناسه خبر:

به بهانه سفر سید ابراهیم رئیسی به بندر امام خمینی و افتتاح بیمارستان نوید توسط رئیس جمهور

jonoobfardanews.ir

نوشته احمد راشدی :

بندر امام خمینی با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر فاقد بیمارستان بود . مسولین شهری جز مصاحبه و انتقاد کاری نمی کردند . در دولت روحانی ، فرمانداری منصوب شد که عدالت در شهرستان ایجاد کرد .

آری ؛ دکتر منصور قمر متولد دزفول بود و یک سیاستمدار قوی با ارتباط گسترده که همیشه هم دنبال عدالت بود . سال ۱۳۹۵ جمعی از مردم بندر امام خمینی با او دیدار داشتند و درخواست بیمارستان داشتند .

وزارت بهداشت و درمان همیشه جواب منفی و بهانه را بخش دانستن شهر بندر امام خمینی می دانست که تا امروز هم شبکه بهداشت و درمان ما را مستقل نکرد .

دکتر منصور قمر با ارتباط خوبش توانست مهندس عبدالحسین مطهری که سهامدار شرکت نوید زرشیمی بود و شرکتی که اصلا عضو شورای راهبردی نبوده و یک شخصیت حقوقی مستقل داشت را راضی نماید .

تا ۴ سال کسی از نام خیر و نیکوکار خبر نداشت و حتی مکان بیمارستان و احداث آن بیخبر بود .

دکتر منصور قمر با حضور در وزارت بهداشت و درمان بمدت ۴ شبانه روز ماند تا مجوز ساخت بیمارستان برای بخش بندر امام خمینی را گرفت .

بعد از گرفتن مجوز به مهندس مطهری سهامدار نوید زرشیمی که خیر و نیکوکار شهر لواسان تهران است ، تحویل داد .

امروز بندر امام خمینی دارای بیمارستان ۶۴ تختخوابی است که اگر منصور قمرها و مطهری ها نبودند ، این شهر باز جواب منفی از وزارت بهداشت و درمان می‌گرفت.

جناب دکتر رئیسی رییس جمهور ایران و جناب استاندار خوزستان ؛ فردا افتتاح این بیمارستان در بندر امام خمینی دارید . این تاریخچه ساخت این بیمارستان است که نه نماینده مجلس ، نه وزارتخانه و نه مسول دیگر نقشی نداشتند ، اگر دوست داشتید بروید و بپرسید .

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44685

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *