امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۱

نماینده مردم دزفول در مجلس:

به حدی کار روی زمین مانده که هرچه تلاش کنیم کم است

jonoobfardanews.ir

آوایی گفت: از تمام مدیران کل استان برای حضور در دزفول و رفع مشکلات دعوت می‌شود، زیرا به حدی کار روی زمین مانده که هرچه تلاش کنیم کم است.

به گزارش جنوب فردا، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به حدی کار روی زمین مانده که هرچه تلاش کنیم کم است، گفت: ادغام جهاد سازندگی در جهاد کشاورزی کار درستی نبود.

 

او افزود: تا پیش از این، اقدامات خوبی برای آبادانی نقاط محروم انجام می‌شد، ولی اکنون مناطق روستایی و محروم با مشکلات ابتدایی نظیر برق و آسفالت مواجه هستند.

 

آوایی بیان کرد: برای پیگیری مسائل شهرستان دزفول آماده همکاری با شورای شهر هستم و در این جهت از مدیران کل برای حضور در شهرستان و رفع مشکلات دعوت خواهیم کرد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس پیگیری برای رفع مشکل پارک جنگلی لاله، کشتارگاه صنعتی، تامین قیر برای شهرداری و تعریض پل گاومیش آباد را یادآور شد و اظهارداشت: برای تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات آرامستان جدید دزفول تلاش می‌شود از معاون عمرانی وزیر کشور، معاون اول رئیس جمهوری و بنیاد مستضعفان کمک گرفته شود چراکه یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را رفع کند.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به ارائه لیستی از سوی اعضای ستاد آیت الله رئیسی برای مسوولیت‌های استان خوزستان گفت: رئیس جمهوری منتخب نیازی به ستاد نداشت و این موضوع را خودش هم عنوان کرده بود، ولی اکنون اعضای ستاد‌ها در استان لیستی آماده و به استاندار خوزستان تحویل داده اند که به او گفتم اعتنایی به این لیست نکند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=32754

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *