امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان خبر داد:

بیش از ۴۵ برنامه در هفته دفاع مقدس در هندیجان برگزارمیگردد

jonoobfardanews.ir
فرمانده سپاه هندیجان در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : بیش از ۴۵ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار میشود.

 به گزارش جنوب فردا جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هندیجان با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ، خضعلی معاون فرماندار ، ساداتی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی ، فرماندهان انتظامی و دریابانی و مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان هندیجان برگزار شد.

در این جلسه سرگرد پاسدار روح الله قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان گفت : جنگ تحمیلی که توسط صدام و رژیم بعث عراق به کشور اسلامی ایران تحمیل شد در برهه ای بود که فضای کشور ما در انقلاب نوپا بوده و ارتش عراق حمله نظامی به مرزهای ایران اسلامی را آغاز کرد و با فرمان امام راحل ملت ایران بخصوص جوانان وارد عرصه دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی شدند.

وی افرود : باید اشاره به این داشت که دفاع مقدس یک فرهنگ است و این فرهنگ را باید به نسل های آینده منعکس کنیم.

قاسمی خشاب در ادامه اظهار داشت : دشمن بعد از جنگ هشت ساله که نتوانست ملت ایران را به زانو در آورد حال با حربه به جنگ نرم روی آورده است .

وی در ادامه گفت : هفته دفاع مقدس مختص به سپاه ، بسیج و نیروهای نظامب نیست بلکه متعلق به تمامی ملت ایران و اقشار مختلف است و سپاه پاسداران نیاز دارد که مدیران جهت کمک ما را یاری نمایند.

سرگر قاسمی خشاب در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در هندیجان افزود : بیش از ۴۵ برنامه در این هفته در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و از این برنامه ها می توان به مراسم صبحگاه مشترک، زنگ ایثار و جشن شکوفه ها در مدارس، نمایشگاه عکس، ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و حجاب،اقدام بسیج سازندگی برای مرمت یکی از مساجد، مسابقه دوچرخه سواری ، نمایشگاه کتاب و خاطرات رزمندگان، شعر دفاع مقدس، تقدیر از دانشجویان و دانش آموزان بسیجی، مسابقه مداحی ، اکران فیلم های دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دیدار با جانبازان و ایثارگران ، عطر افشانی مزار شهدا و… از برنامه هایی هستند که در هفته دفاع مقدس در هندیجان برگزار می گردد.

وی در پایان از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان هندیجان خواست که همچون سال های گذشته همکاری خود را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سپاه پاسداران ارائه نمایند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17805

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *