امروز ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر آبادان:

بی توجهی به تیم فوتبال صنعت نفت ، دهن کجی به علاقه مردم آبادان است / صنعت نفت را هم به یک وزارتخانه بدهید، مثل بقیه تیم ها

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا از آبادان؛ سید شریف موسوی عضو شورای اسلامی شهر آبادان در واکنش به تجمع هواداران صنعت نفت و ابراز گلایه از شرایط به وجود آمده برای این تیم اظهار داشت: نیازی به گفتن نیست که آبادان مهد فوتبال ایران و صنعت نفت یکی از تیم های ریشه دار این کشور است و عشق ، علاقه و تعصب آبادانی ها به این تیم نیز زبانزد است.همین عرق و تعلق خاطر باعث شده فوتبال آبادان همیشه در سطح اول فوتبال کشور باشد.

وی افزود: در پاسخ به این علاقه اما مسئولان وزارت نفت و آنهایی که مسئولیت دارند و می توانند به تقویت این تیم کمک کنند، بی توجهند و این چیزی جز دهن کجی به شور و تعصب فوتبالی آبادانی ها نیست.

موسوی گفت: سال های سال است این مشکلات مالی فوتبال آبادان را آزار می دهد و هواداران همیشه دچار استرس و فشار ناشی از این مشکلات هستند.طبق قانون همه بازیکنان وکادر فنی پس از عقد قرارداد و در شروع مسابقات لیگ برتر ، باید ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند در حالی که اکنون نیم فصل لیگ رو به اتمام است و هنوز ریالی دریافت نکرده اند.

عضو شورای شهر آبادان تصریح کرد: وزارت ورزش و متولیان امر فوتبال به محض اینکه مشکلی برای تیم های پایتخت و سایر تیم های شهرستانی پیش می آید ، فوراً نسخه علاج پیچیده و برای هر کدام یک وزارتخانه را مسئول تامین هزینه باشگاه های در معرض آسیب قرار می دهند در حالی که باشگاه صنعت نفت آبادان که عنوان نفت را هم یدک می کشد بدون صاحب مانده و به این وضعیت دچار شده است.

وی اظهار داشت: از دولت محترم ، مسئولان ورزش کشور ، وزارت نفت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور انتظار می رود بیش از به جوانان و هواداران شهری که دِین خود را همیشه به انقلاب ادا کرده بی توجهی نکنند.امیدواریم تا دیرتر نشده به حال این تیم که تماشای بازهای آن ، از معدود تفریحات سالم این جوانان هست، برسید.

بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت آبادان تا امروز با غیرت و تعصب خود مانع فروپاشی تیم شده اند و فراتر از وظیفه خود عمل کرده اند و نباید بیش از این فشار مضاعفی به این مجموعه وارد شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=34083

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *