امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱

تخصیص اعتبار برای چند جاده مرگبار خوزستان

jonoobfardanews.ir
معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت : برای چند مسیر اصلی مثل سه راهی لالی - مسجد سلیمان، و ملاثانی - مسجد سلیمان از محل اعتبارات توازن اعتباراتی تخصیص داده شده است.

به گزارش جنوب فردا فاضل عبیات روز چهارشنبه در حاشیه بررسی مصوبات و مشکلات شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در سرسرای استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: جلسات و بررسی زیادی در خصوص موضوع تنش آبی فصل تابستان امسال در خوزستان به ویژه در روستاها انجام شده و برخی مناقصات نیز صورت گرفته است.

وی گفت: پمپ و لوله مورد نیاز برای این مناطق تامین شده است.

عبیات، با اشاره به اینکه هفتمین جلسه برای بررسی مشکلات شهرستان های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل برگزار شد افزود: در خصوص روکش آسفالت و ترمیم جاده در این شهرستان ها تصمیماتی گرفته شد که راهئاری باید حدود ۱۴۵ کیلومتر آسفالت را باید در هر چهار شهرستان انجام دهد.

وی گفت: برای چند مسیر اصلی مثل سه راهی لالی – مسجد سلیمان، و ملاثانی – مسجد سلیمان از محل اعتبارات توازن اعتباراتی تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: برای روستاهای دور افتاده فاقد برق ، که راه دسترسی ندارند تا تجهیزات برق برای آنها ارسال شود نیز مقرر شد که راه روستایی ایجاد شود تا برق رسانی انجام شود.

عبیات ادامه داد:این روستاها کم جمعیت هستند که به دلیل فصلی بودن اقامت برق پایدار ندارند.

وی افزود: مصوبات این جلسات به طور جدی پیگیری می‌شوند و در صورت تحقق نیافتن مصوبات، برخورد لازم انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: با توجه به اعتبارات خوبی که در ردیف های بودجه سال ۱۴۰۰ انجام شده امید است ، پروژه‌های این چهار شهرستان کم برخوردار خوزستان به سرانجام برسد و مردم از این پروژه‌ها برخوردار شود.

استاندار خوزستان در مصاحبه‌های خود نسبت به اینکه استان امسال وارد تنش آبی می‌شود هشدار داده است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=29321

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *