امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۴

شوشان نوشت : تریبون نماز جمعه جای مسائل جناحی نیست

jonoobfardanews.ir

 

پایگاه خبری شوشان با درج یادداشتی تحت عنوان ” نماز جمعه جای مسائل جناحی نیست” به سخنان امروز آیت الله حیدری که از سه دولت سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید به شدت انتقاد کرده بود و مشکلات استان را حاصل ناکار آمدی این سه دولت میدانست ، اشاره کرد و در قسمتهایی از این یادداشت نوشت:

_رنگ و بوی مسائل سیاسی در طرح معضل انتقال آب ، زمانی آشکار می شود که در سخنان آیت الله حیدری، نامی از دولت هشت ساله احمدی نژاد به میان نمی آید ؛ دولتی که به اعتقاد همگان بیشترین آسیب ها را در حوزه مسائل زیست محیطی با انتقال آب کارون و همچنین افتتاح سد گتوند به خوزستان و زمین های کشاورزی وارد کرد.

_رهبر معظم انقلاب وقتی سخنرانی دارند مواضع‌شان را همراه با رهنمود می گویند گاهی نیز درباره مسائل مختلف داخلی و خارجی انتقاد می کنند اما طرح انتقادشان به گونه ای نیست که در جامعه ایجاد تشنج، اختلاف و تفرقه کند….

گفتنیست که آیت الله حیدری در قسمتی از خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد ؛ دولت فعلی ظالمانه تر از همه دولت ها نسبت به مردم خوزستان رفتار می کند و مردم استان در انتخابات ۹۶ جواب آنها را خواهند داد”! که ایشان عملا به مردم استان پیشنهاد میکند در انتخابات ۹۶ به دولت تدبیر و امید رای ندهند!

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دلسوزی حضرت آیت الله حیدری بابت مسائل و مشکلات استان باید این نکته را یادآوری کرد که اگر تذکرات صریح و دلسوزانه ایشان ۸ سال زود تر که زیرساخت های طرح انتقال آب کارون صورت گرفت، انجام می شد بی شک تاثیرگذاری بیشتری می توانست داشته باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=9419

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *