امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۹

شناسه خبر:

تساوی زردپوشان آبادان:نفت آبادان ۰ صبای قم ۰

jonoobfardanews.ir

به گزارش ماه نیوز به نقل از “ورزش سه”، صبا که امروز به دنبال پیروزی بود نتوانست از حملاتش استفاده کند و به گل برسد اما در سمت مقابل صنعت نفت تازه راه یافته به لیگ برتر در کار دفاعی موفق عمل کرد و به یک امتیاز رسید.

هفته اول لیگ برتر ؛ ساعت: ۲۰:۴۵ ؛ دوشنبه ۹۵/۵/۴
استادیوم: یادگار امام قم
داور: علیرضا فغانی ؛ کمک‌ها: رضا سخندان، محمدرضا منصوری، سعید رحیمی‌مقدم / ناظر: حسین عسگری

اخطار:
داوود بهادری(۵۷)-کریم اسلامی(۶۵) از صبا
حسین بغلانی(۱۹) از صنعت نفت

صبای قم

حامد لک، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، داوود بهادری، پویا سیف‌پناهی، قاسم دهنوی، وحید علی‌آبادی، سید علی فاطمی(۷۰- احمد حسن‌زاده)، کریم اسلامی(۷۴- سید مهدی حسینی)، کیوان امرایی و رضا عنایتی(۸۶- محمد اوسانی)
سرمربی: صمد مرفاوی

صنعت نفت آبادان

حسن هوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبدالله‌زاده، محمدرضا پورمحمد، حکیم نصاری، امیر زلیکانی(۹۲ مصطفی احمدی)، میلاد جهانی(۸۲- میلاد شعبانلو)، حسین بغلانی، محمد شادکام(۶۴- رضا نوروزی)، و محمد زبیر نیک‌نفس
سرمربی: نادر دست‌نشان01129124

شرح بازی

با وجود اینکه بازی در اختیار صبا بود اما تا دقیقه ۱۵ دو تیم حمله‌ای نداشتند اما بعد از آن روی پاس اسلامی، تیم مرفاوی می‌توانست توسط فاطمی به گل برسد اما ضربه بی‌دقت او به بالای دروازه رفت. صنعت نفت که بیشتر روی بازی تدافعی برنامه داشت تنها روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که ضربه سر ممشلی کار به جایی نبرد. صبا که بیشتر روی ارسال از جناحین برنامه داشت در زدن ضربات آخر موفق عمل نکرد و ضربات آنها راهی اوت می‌شد یا هوری آنها را مهار می‌کرد تا ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.
صنعت نفت برخلاف نیمه اول بازی را در نیمه دوم خیلی خوب آغاز کرد و سه موقعیت جدی داشت اما واکنش‌های لک آنها را ناکام گذاشت. تا پایان مسابقه صنعت نفت هیچ تهدیدی روی دروازه صبا نداشت اما در طرف مقابل صبا بارها به محوطه جریمه صنعت نفت رسید و با وجود سه مهاجمه کردن این تیم آنها در زدن گل ناکام بودند تا هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کنند و صنعت نفت بتواند با نمایشی تدافعی به خواسته‌اش برسد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=7524

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *