امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳

تشریح برنامه‌های وزیر بهداشت در خوزستان

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای سفر دو روزه خود به خوزستان عصر امروز به آبادان و خرمشهر سفر خواهد کرد.

افتتاح بخش بلوک زایمانی بیمارستان ولیعصر(عج) با ۸۲۳ متر مربع و ۱۰ تخت و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت وزارت بهداشت در برنامه عصر امروز این سفر است.

افتتاح کلینیک تخصصی خرمشهر با یک هزار و ۶۲۰ مترمربع مساحت و با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به خوزستان است.

وزیر بهداشت در این سفر همچنین از پروژه اورژانس ۳۰ تختخوابی بیمارستان ولیعصر خرمشهر بازدید می‌کند. این پروژه در یک هزار و ۹۱۵ متر مربع مساحت و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند به پایان رسیده است.

از دیگر برنامه‌های این سفر در عصر روز شنبه افتتاح اورژانس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با ۳۵ تخت و اعتیار ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل طرح تحول سلامت، بهره‌برداری رسمی از بال شمالی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با ۳ هزار و ۶۱۵ متر مربع و ۶۰ تختخواب از دیگر برنامه‌های عصر امروز وزیر بهداشت است. اعتبار ۱۹میلیارد تومانی این پروژه نیز به صورت مشترک توسط وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند تامین شده است.

وزیر بهداشت صبح فردا نیز به شادگان سفر می‌کند و افتتاح سی‌تی‌اسکن شادگان و کلینیک تخصصی شادگان با یک هزار و ۶۲۰ متر مربع زیربنا و ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از برنامه‌های این سفر است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=14678

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *