امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸

توانمند سازی دانشجویان، آگاهی جامعه را به دنبال دارد

jonoobfardanews.ir

دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی،سیاسی و اجتماعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در اردیبهشت ۱۴۰۳ دوره درون دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی راد با حضور در میان دانشجویان به بیان مقاطع مختلفی از تاریخ ایران قبل از انقلاب پرداخت و شرایط علمی، فرهنگی و سیاسی آن دوران را نسبت به دوران پس از انقلاب بیان کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: آن چیزی که انقلاب را زمین گیر می‌کند، ناآگاهی است و توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باعث آگاهی هرچه بیشتر مردم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تاکید کرد: بنابراین آن چیزی که انقلاب را زمین گیر می‌کند، نا آگاهی است. حلقه های میانی و توانمند سازی آنان باعث آگاهی هر چه بیشتر مردم است.

ایشان طرح حامیم را مسلح شدن به سلاح جهاد تبیین خوانده و گفت: وقتی جهاد تبیین اسلحه بخواهد باید سلاحش نیز مرتب تامین شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد بیان کرد: استقبال دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خیلی خوب بود که حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه در طرح شرکت داشتند.

دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با عنوان طرح حامیم حلقه های میانی) به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در آمفی تئاتر شهید آوینی برگزار شده است.

 

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45126

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *