امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳

حسنوند و جهانگیری موازنه ایده آل برای توسعه اندیمشک  

jonoobfardanews.ir

حضور پیمان جهانگیری در فرمانداری اندیمشک و قرار گرفتن وی در کنار فریدون حسنوند نماینده این شهر بی شک راه های توسعه را به سوی شهرستان اندیمشک باز خواهد کرد.

به گزارش جنوب فردا به نقل از آرانیوز ، چندی قبل با حکم سرپرست استانداری خوزستان، پیمان جهانگیری که تجربه گرانبهایی را در مدت تصدی اداره کل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان به دست آورده بود به سمت سرپرست فرمانداری اندیمشک منصوب شد.

جهانگیری از مدیران جوان و البته کارکشته و کاردان استانداری خوزستان است که به خوبی توانایی های خود را در اداره کل سیاسی استانداری خوزستان نشان داد و اکنون ماموریت تازه ای یافته است تا در سنگری دیگر خدمات خود را به مردم اندیمشک ارائه دهد.

بی شک وی آنقدر توانمندی از خود نشان داده که فرمانداری شهر مهمی اندیمشک به وی سپرده شده است تا بتواند با استفاده از دانش و تخصص و لیاقتی که دارد اندیمشک را به توسعه برساند ولی ماجرا وقتی زیباتر می شود که وی قرار است در کنار نماینده ای توانمند و کاردان و پرتلاش مثل فریدون حسنوند در اندیمشک کار کند و حضور این دو در کنار هم دیگر می تواند اندیمشک را به دروازه های طلایی توسعه برساند.

فریدون حسنوند که در دولت دهم به عنوان استاندار بوشهر مشغول به خدمت بوده و با روی کار آمدن دولت یازدهم به عنوان مشاور وزیر نفت و مدیر امور گاز رسانی به شهرهای کم جمعیت و روستاهای کشور منصوب شده بود. وی که سابقه نمایندگی مردم اندیمشک در دوره های ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد برای دهم هم به عنوان نماینده مردم اندیمشک راهی مجلس شد.

فریدون حسنوند چهره نام آشنایی برای مردم اندیمشک است چرا که او چه در کسوت نمایندگی و چه قبل و بعد از آن منشا خدمات بی شماری برای شهرش بوده است و این روحیه خدمتگذاری را اندیمشکی ها به خوبی در وی لمس کرده اند. حسنوند حتی در استانداری بوشهر هم از خدمت به شهرش غافل نشد و برخی مدیران اندیمشکی را به بالاترین درجات مدیریتی رساند و به خوبی از آنها استفاده کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=6467

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *