امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸

حضور مجتبی یوسفی نماینده منتخب اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان

jonoobfardanews.ir
مجتبی یوسفی نماینده منتخب اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم همراه با دکتر شریعتی استاندار خوزستان ، دکتر ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و جمع دیگری از مسئولین استانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان حضور یافت و از خدمتگزاران صف اول درمان و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در استان تقدیر کرد.

به گزارش جنوب فردا مجتبی یوسفی گفت: وجود چنین پزشکان ، پرستاران و نیروهای زحمتکش کادر درمان در استان خوزستان که باعث شده اند رتبه خوزستان در درمان افراد مبتلا و انجام ۱۳۳ پروژه تحقیقاتی ، جز رتبه های بالا در کشور قرار گیرد باعث افتخار است.

نماینده منتخب اهواز،باوی،حمیدیه و کارون یاد آور شد : با توجه به توزیع هزار و صد میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تاکنون در کشور به کرونا و عدم اختصاص به دانشگاه علوم پزشکی استان ، لازم است سازمان برنامه و بودجه کشور هر چه سریع تر جهت تامین نیاز درمانی استان بودجه کافی را اختصاص دهد.

یوسفی همچنین تاکید کرد : با توجه به افزایش میزان ابتلا در چند روز گذشته باید مردم شریف استان و شهرستان اهواز به منظور کاهش ابتلا ، این بیماری را جدی تر بگیرند و به جهت حفظ سلامت شهروندان حضور غیر ضروری بصورت خود کنترلی انجام گیرد ، چرا که قطعا شرایط این بیماری عادی نشده است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=22106

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *