امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۴

حمید شهبازی چهره طنز فضای مجازی در مسجد سلیمان از دام اعتیاد نجات یافت+کلیپ

jonoobfardanews.ir

احیا کردن زندگی دوباره به حمید شهبازی که بر اثر بی بضاعتی،اعتیاد از جامعه ترد میشود و دچار یکسری ناهنجاری فرهنگی و اجتماعی میشود و بعد از ۱ الی ۲ دهه که دچار اشکال.کارتون خوابی . و گرایش شدید به انواع ناهنجاری های اجتماعی در زندگی میشود و سر از خیلی از بحران ها در می آورد سوژه رسانه های مجازی هم میشود.

وی توسط محمدرضا مرشدی زندگی او بازیابی و دوباره به صحنه اجتماع و زندگی بر می گردد.

انسان‌هایی که حیات دیگران را بازیابی می‌کنند به واسطه عمل خیر و احسان‌شان، نقش مهمی در جامعه‌ها و زندگی افراد دارند. آن‌ها با اهدای اعتماد به نفس.روحیه. هزینه کرد مالی .وقت و مشاوره این توانمندی‌های خود را به صورت آزادانه به دیگران ارائه می دهند انها برای جامعه به طور کلی مفیدن‌د.

این اقدامات نیکو و بزرگ شایسته قدردانی و تقدیر است و آن‌ها را به عنوان قهرمانان حیات محسوب می‌کنیم.

آن هایی که به زندگی دیگران نور هدیه می کنند روزی صاحب خورشید خواهند شد.

محمدرضا مرشدی جوان خوش غیرت و متعصب شهرستان مسجدسلیمان که در یک اقدام هم نوع دوستی .انسان دوستی .بفکر بازیابی زندگی حمید شهبازی شد‌.او می گوید وقتی حمید شهبازی را می دیدم از انسان بودن خود رنج می بردم وبه این فکر افتادم که به او حق دوباره زندگی بدهم و او را به اجتماع بر گردانم. زیرا او هم یک انسان است و حق زندگی کردن در بین بقیه انسان ها دارد.

امروز بعد از گذشت چندین هفته محمدرضا مرشدی توانست از خود و حمید شهبازی یک کلیپ بیرون دهد که حکایت از ترک کردن مواد مخدر توسط حمید شهبازی و بازگشتن به زندگیست.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=43912

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *