امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵

شناسه خبر:

دستاوردهای علوم پزشکی دزفول در جشنواره شهید مطهری

jonoobfardanews.ir

معاون آموزش، تحقیقات و‌ فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول از موفقیت و دستاوردهای تیم دانشگاه علوم پزشکی دزفول در جشنواره مطهری خبر داد.

دکتر محمد امین بهمنش در گفتگو با ما اظهار کرد: تیم دانشگاه علوم پزشکی دزفول در جشنواره مطهری که ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های رازی دانشگاه ایران برگزار شد حضور پر رنگی داشت.

وی اضافه کرد: در این جشنواره سه دانشکده، مرکز مطالعه دانشکده‌ها و مرکز مطالعه‌ دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ۶ نفر از اعضای کمیته دانشجویی شرکت داشتند که می‌توان گفت تیمی بسیار کامل و جامع از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بود چرا که این برنامه مهمترین فرایند و مهمترین جشنواره‌ ای است که در زمینه آموزش علوم پزشکی در سطح کشور مطرح است.

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به مشارکت خوب دانشجویان، اعضای هیئت علمی پایه و اعضای هیئت علمی بالینی علوم پزشکی دزفول در جشنوار بیان کرد: ما اطلاعاتی را از دانشگاه مان بردیم و تمام گزارش عملکرد یک ساله حوزه آموزشی‌ خود را در آن منعکس کردیم.

بهمنش با بیان اینکه در این جشنواره اتفاقات مثبت بسیاری برای دانشگاه علوم پزشکی دزفول رخ داد، افزود: رادمان امیری یکی از دانشجویانی که در حال حاضر در مقطع کاروزی در دانشگاه مشغول به تحصیل است در زمینه پژوهش در آموزش رتبه برتر را کسب کرد و همچنین توانست چندین کارگاه نیز حین همایش برگزار کند که مهمترین شان کارگروه پژوهش در آموزش چرا و چگونه بود.

وی با اشاره به اینکه بازدیدهای مختلفی از غرفه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت، اذعان کرد:پوستر عملکرد کمیته دانشجویی مرکز مطالعات دانشگاه دزفول نیز جز پنج پوستر برتر کشوری شناخته شد و بویژه که در جشنواره نیز مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر محمد امین بهمنش بعنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی دزفول در زمینه کارگروه انتقال تجربیات موفق، تجربه دانشگاه علوم پزشکی دزفول را در همایش کشوری آموزش پزشکی و شانزدهمین جشنواره مطهری ارائه کرد و این تجربه در خصوص مواجه زود هنگام دانشجویان پیراپزشکی در بالین در راستای بستر آموزش پاسخگو بود که استقبال خوب و واکنش‌های بسیاری قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=41421

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *